IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umnoapco Penang Yang Gampang...!!!!

>> Saturday, October 30, 2010

Pak Mid, apa cerita duit seratuih yang kerajaan bagi hari tu...dengaq cheghita Pak Mid pun bagi balik duit tu...???

Ohhh... pasai duit tu kaaa..., depa tu mai bagi kat kami sorang dua ratuih... seratuih masuk poket, seratuih lagi depa suruh masuk dalam kotak... kami pun buat la apa yang depa suruh... dah dapat sorang seratuih tak mau lagi kaaaa... bukan senang orang nak bagi duit buta saja kat kita... hahahahaaa...

Habih tu... depa kata orang kampung pulangkan duit hat kerajaan bagi...

Ehhmmm... pemuhung besaq, kerajaan bagi sorang seratuih bulan tiga, la ni dah bulan berapa... hang pikiaq la sendiri duit seratuih boleh tahan belanja enam bulan kaaa....??? kalau duit hat kami pulang tu bukan dari depa... duit tu nak mai pada mana...??? aku bukannya jenih berduit sangat...!!!

Maknanya... semua tu belakon laaaa..

Dah depa suruh buat lagu tu... buat saja laaa.... depa bagi duit, gabuih laaaa... kah..kah..kah.....(sama2 ketawa)

Itulah lebih kurang dialog wargaemas Pulau Pinang berkaitan isu pemulangan wang wargaemas tempohari (dialog asal lagi kelakar, tapi gua tak berapa pandai nak olah lebih2 kat sini), lihatlah betapa jahatnya permainan politik puak2 haramjadah umnoapco dan geng2 mamak mereka yang perangainya mengalahkan yahudi zionis laknatullah...

Bagaimana pula dengan isu tanah orang melayu penang baru2 ini, bagi orang melayu penang pasti tahu cerita sebenarnya yang cuba di mainkan oleh puak2 umnoapco yahudi laknatullah ini. Tetapi kepada orang luar dari penang pasti ada yang was2 dan terpedaya dengan mainan puak haramjadah ini.

Kisah sebagai mana yang gua dengar dari orang melayu penang sendiri ialah, yang sebenarnya sewaktu zaman Gerakan memerintah, puak2 atau orang2 melayu umnoapco sendiri yang masuk kampung dan memujuk orang2 kampung untuk jual tanah mereka. Para pembeli pula kebanyakkannya adalah kaum cina dan setelah selesai urusan jual beli, tanah sudah berpindah milik, tuan tanah yang baru tidak mengusahakan tanah tersebut.

Apabila kerajaan baru mengambil alih pemerintahan negeri Pulau Pinang, maka tuan tanah yang baru ini baru hendak mulakan projek... dan kesempatan ini telah dipergunakan oleh puak2 parti haramjadah umnoapco dengan menghasut orang2 kampung kononnya kerajaan PR menghalau penduduk dan merampas tanah mereka.

Dan lihatlah sekali lagi..., betapa busuknya hati perut puak2 haramjadah umnoapco penang laknatullah membohongi rakyat/orang kampung, sedangkan perut2 depa dah buncit boroi makan hasil komisyen jualan tanah beberapa tahun yang lalu...

Si celaka paling besaq ialah Ketua Pembangkang Azhar Ibrahim, Syeikh Musa Fadzil, Reezal Merican Naina... yang sentiasa mencari ide untuk memperdaya warga penang... diorang inilah gampang yang bodoh melangit...

umno itu taik, taik itu umno.... boleh rampas penang dalam mimpi jelah.... ha..ha..ha.... paling best... duit yang wargaemas pulangkan entah berapa ribu riban jumlahnya, hingga ke hari ini tidak dipulangkan semula kepada Kerajaan Negeri...

kan ke itu kerja2 si anak gampang namanya...

3 IkutSukaLu...::

MAFIABOSS Saturday, October 30, 2010 4:56:00 PM  

Hangpa betoi2 dok tambah dosa lagi la,dah la dosa makan duit rasuah,dosa dok bagi rasuah,lps tu campoq pulak dosa dok pembohong dn fitnah org..hangpa jangan dok ikut sangat perangai pemimpin2 umno yg dok cari makn tu,depa lagi pakar gabuih,pantang lepa depa sapu..

Amuraria Saturday, October 30, 2010 5:04:00 PM  

JANGAN LUPA BARUA-BARUA DARI PARTI YAHUDI-APCO NI LA JUGA SATU MASA DULU DGN KERJASAMA DEWAN PERNIAGAAN MELAYU PP DIBAWAH SYED ABAS AL HABISI BERPAKAT DGN MAJLIS AGAMA ISLAM PP SEKALI DGN MPPP YG PENUH DGN ORANG-ORANG UMNOI-APCO NAK LINGKOPKAN KG MAKAM TN HJ KASSIM DI JALAN DATUK KERAMAT !
STATUS TANAH WAKAF NAK DITUKAR JADI KOMERSIAL SUPAYA SENANG BUAT DUIT,PUNYA GELOJOH & TAMAK BARUA-BARUA UMNO-APCO NI DARI DULU SAMPAI LA NIE ! KAMPONG MAKAM TU LA SAJA YG TINGGAL DALAM GEORGE TOWN HANYA PASAL WAKAF KALU TIDAK LAMAA DAAAH MACAM MAMAK PUTARBELIT MAHATAIK KATA !

baginda® Saturday, October 30, 2010 7:03:00 PM  

duit tu leh wat kempen BN nanti... :P

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP