IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Senjata BN Di DUN Galas...

>> Monday, October 04, 2010

Perang Pilihanraya Kecil Galas sudah bermula, apabila Jentera Barisan Haramjadah Nasional bakal mengerakkan platoon-cartoons mereka pada hari Selasa ini.

Jentera mereka di lengkapi dengan pelbagai senjata berbahaya, jika tidak bersedia dengan seampuhnya ianya bakal menyungkurkan Jentera PAS dalam pertempuran yang boleh di katakan sengit. Salah satu contoh jentera dan peralatan yang akan di gunakan oleh jentera pembangkang di negeri kelantan ini seperti;

Pisau menoreh dan kelengkapannya. 
(Gambar ini adalah hasil risikan Jentera PAS sewaktu peperangan di Manik Urai)

Gambar hasil risikan Jentera Pakatan Rakyat di Bagan Pinang.
Haaaa... hahahaha... (gunakan dialog Kassim Selamat dikuburannya Sabariah untuk badut dalam gambar tu).

Tetapi termampukah Jentera PAS yang berbekalkan ilmu tepuk bahu yang boleh membuatkan badut-badut Jentera Barisan Haramjadah terlantar di Hospital seperti ini...???

Yang pasti Barisan Haramjadah akan menurunkan gurkha-gurkha yang mengaku melayu sebagai badut-badut lawak sarkas yang di import khas dari Pulau Pinang berketurunan Merican, Naina, Kutty, Nasi kandaq, Parpukari dan sebagainya.... hahaha bagi memeriahkan dan menghibur para pejuang mereka di sana.... hahahaa...

Dan berhati-hati juga dengan Jentera mereka yang ini... 
lu tau gua pun tau laaaaa... hehehe...

Amaran gua kepada jentera PAS supaya berhati2, jika di atas tadi gua dah dedahkan serba sedikit berkaitan kelengkapan dan strategi peperangan yang akan di gunakan, sebenarnya banyak lagi beb.... di sini gua ulangi Amaran supaya berhati-hati dengan senjata mara bahaya di bawah ini.... hanya Panglima tertinggi sahaja yang ada senjata power nih....

Senjatanya "You Help Me, I Help You"
Dari Imam Khalifah Agung PSSGM    Don't Play Play aaarrrr.... hahahaha.... 

Sekali kena gocoh dengan Tomoi Kelantan.... merangkak balik Putrajaya.... wakakakakaaaa

6 IkutSukaLu...::

baginda® Monday, October 04, 2010 1:09:00 PM  

bro cengginilah...

http://bagindareformasi.blogspot.com/2010/09/kawe-tolong-demo-demo-tolong-kawe.html

hj jamaludin,  Monday, October 04, 2010 2:15:00 PM  

salam Bro ISA
Bagi gua kan biar la puak UMNOBN menang di Galas sebab tidak akan menjadi najis pun.Biar projek mee segera di suap di DUN Galas. Ini pun demi rakyat negeri Kelantan . Kerana dengan adanya pilihan raya kecil, puak puak UMNOBN baru tergerak hati nak tolong rakyat Kelantan . So biar kan si Luncai terjun dengan labu labunya. Tak akan menjadi najis buat pemimpin kerajaan Negeri Kelantan ,TGNA>

opisboi Monday, October 04, 2010 2:57:00 PM  

Hari Juamaat ini, di Masjid Putra di Putrajaya Khutbah akan di baca olih al-IMam Khulifah dari Monggolia Syeh NAJIBunsaribu al-anatunya.

teratailiar Monday, October 04, 2010 4:14:00 PM  

bro.isa,
pokok getah mamat tu toreh kat manek urai dengor citer nak mampoih, mandul x kuar getah pun banyak...
wakaka...
betul ke tidak...
ikut kisah sahibul hikayat.

PakweTizZaqyah Monday, October 04, 2010 4:25:00 PM  

ala yg betina koyak baju yu sebenanya indon...tengok bahu dia tak dak BCG..

dia tu pekerja gerai je la...

cicit ngah layor Monday, October 04, 2010 6:32:00 PM  

Bangkitkan isu royaliti minyak dan wang bantuan warga emas pada TIAP-TIAP ceramah.Telanjangkan Puak2 ini dgn isu tersebut.Pesan pd tiap2penceramah.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP