IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Selamatkah Kita...??? Tolong Jawap Secara Jujur....

>> Thursday, October 14, 2010


Selagi dibawah pemerintahan Barisan Najis nih... dalam firasat dan pemikiran lu orang yang cerdik dan bijaksana, apa pendapat lu orang dengan perancangan Kera....jaan Barisan Najis untuk membina Loji Nuklear pada tahun 2021 ini... selamat atau tidak untuk rakyat Malaysia..???

Gua bukan nak membangkang atau menentang idea Loji Nuklear tu... bagus juga untuk Malaysia, tetapi gua risau dengan perlaksanaan projek tersebut, apatah lagi dengan segala urusannya yang pasti ada selit menyelit untuk memenuhkan poket dari A sampai Z.... kesudahannya tak mustahil Loji Nuklear pun boleh runtuh dan natijahnya jadi macam Chernobyl.

Melalui pengalaman Malaysia Darul Runtuh;

Bina Mahkamah syiling runtuh, Bina sekolah bumbung runtuh, Bina makmal sekolah pun boleh runtuh, Bina Jalan MRR2 hampir2 nak runtuh (retak), yang paling tragis dan lawak bangang bina Stadium habis semuanya runtuh, nasib baik takda yang mampus, Gua Tempurung Highway Plus pun boleh runtuh, Hospital pun tak selamat syiling runtuh jugak, Bina Jambatan pun runtuh jugak... berapa orang murid sekolah mati...??? Bina Mahligai Putrajaya bila pulak nak runtuh...??? hahahahaaaa.....

Kesimpulannya, bagi diri gua secara peribadi... selagi di bawah pemerintahan Barisan Najis nih... ghentikanlah nak bina Loji Nuklear tu.... gua seratus peratus tak percaya dan yakin dengan ketelusan perjalanan projek pembinaan tersebut. Faham2 jelah kenapa gua tak yakin, sedangkan Ling Leong Sick boleh kelentong kabinet MahaFiraun, inikan pulak kabinet Najib Razak... perghhhhh....

So... apa pendapat lu orang pulak jika suatu hari nanti pada tahun 2021, tiba2 lu orang terbaca papan cadangan yang dipacak oleh malaikat maut dan bertulis "Satu Lagi Projek Kerajaan Barisan Nasional - Pembinaan Loji Nuklear"

Selamatkah Kita....??? Tolong jawap dengan jujur....

update 4.20am: Bila baca pula kat Utusan Meloya, lagi membuatkan gua hilang keyakinan terhadap Projek Barisan Najis ni sebanyak 999.9%. Projek menipu Rakyat Malaysia.. kah..kah..kah... nak ulasan lanjut baca jer... kat TT.


Kedua-duanya PENIPU...

3 IkutSukaLu...::

opisboi Thursday, October 14, 2010 8:04:00 AM  
This comment has been removed by the author.
opisboi Thursday, October 14, 2010 8:12:00 AM  

bro.
patutlah anak cucu mereka perangai macam setan rupernya membesar dgn hasil judi.

http://www.umno-reform.com/ogos03/umnodanjudi09082003.htm

Anonymous,  Thursday, October 14, 2010 10:49:00 AM  

-Gertakan Jiwa Tempur-

Hebat sungguh orang-orang rom dulu, mereka bina stadium, 1000 tahun berlalu pun, masih boleh pakai lagi.

Hari ini di Malaysia ni, asyik bahana je. Asal bunyi projek mega je, runtuh dan retak tidak lama kemudian.

Sekarang nak buat loji nuklear pula.

Things to expect:
1.Loji runtuh
2.Rod uranium hilang (seludup keluar macam enjin jet.

Note to self:
Beware when you see this sign.

"Sebuah lagi projek dari Barisan Nasional"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP