IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Secebis Rayuan... Tolong Jangan Hampakan Gua... Please..Please...Please...!!!!

>> Thursday, October 28, 2010



Gua dengan sepenuh hati dan jiwa raga merayu dengan semua komposer/penerbit lagu terkenal tanahair supaya membantu buatkan album untuk insan ini....

Please..please..please... gua merayu sesangat nih... penuhilah impiannya sebelum ianya berakhir tak lama lagi, sedih gua melihatkannya... glamourkanlah dia walau sesingkat waktu selagi hayat dikandung badan...

p/s: sumber idea dari blog LisaSurihani, ngeeee....memang tak boleh blah beb....

5 IkutSukaLu...::

Pria Bukan Paria,  Thursday, October 28, 2010 4:25:00 PM  

Tak sempat habis lagu gua dah muntah.

Anonymous,  Thursday, October 28, 2010 5:16:00 PM  

bro, lu ni center ke tak? lu tau tak siti nurhaliza susah nak cari makan nanti, jastin bibir kompom nanges beliau akan jatuh , lady gaga terus koma. mampus dunia ni bergegar kang.

Anonymous,  Thursday, October 28, 2010 7:15:00 PM  

lu dah kena nasi kangkang jugak ka? kah kah kah









mj

Pue,  Thursday, October 28, 2010 7:23:00 PM  

best nyer dgr lagu ni!!! i like it...haha

P/S: lagu je...yg tukang nyanyi tu ak xnak komen.....psl korang semua dah tau dah ape jawapan nye.haha

tubelawak Thursday, October 28, 2010 11:16:00 PM  

ahahaha.. tekejut aku tiba2 melimpah trafik dari blog ni.. tq credit kat aku bro ISA..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP