IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pasangan Gila.. Patut La... Ramai Negro Di Malaysia.

>> Tuesday, October 12, 2010

Sebelum ini, Rosmah menimbulkan kekeliruan apabila menyiarkan iklan bernilai RM1.5 juta di akhbar The New York Times di Amerika dan menamakan beliau sebagai wanita pertama Malaysia. Ekoran itu, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib terpaksa membuat penjelasan di Parlimen dan mempertahankan gelaran untuk isteri beliau itu.

Antara negara yang menghantar wanita pertama mereka adalah Albania, Congo, Gambia, Ghana, Jamaica, Kiribati, Laos, Mali, Mauritius, Mozambique, Nigeria, Paraguay, Seychelles, Sierra Leone, Sri Lanka dan Zambia.

"Kecuali Laos, tidak ada negara di Asia yang menghantar Wanita Pertama mereka ke sidang pertama Wanita Pertama. Ia lebih sesuai di namakan Sidang Wanita Pertama Afrika," kata Teng Chang Kim. - HarakahDaily.
Di atas tu cerita pasal keterperasaannya pompuan terlampau itu... yang terlebih tertonjolkan dirinya dan perasan macam bagus sesangat.... seburuk2 perangai MahaFiraun sekalipun, isterinya Tun Dr. Siti Hasmah... takda la nak tergedik2 macam pompuan nih.... membazirkan duit rakyat Malaysia jer...

Itu kisah laki... bagaimanapula dengan kisah bini dia.... yang merayu supaya di lantik menjadi PM lagi selepas PRU-13 nanti. Apa gilerrr... jawatan ke laki bini nih... siap merayu lagi... wooiiiittt... ini Malaysia bukan negara mak bapak dan legasi adik beradik sanak saudara lu orang laaaaa.... Mat Sembab pun nak jadi PM jugak... agak2 laaaa... jangan jadi muka tembok wooiiiii....
PAS menyeru rakyat Malaysia jangan terima rayuan Datuk Seri Najib Razak supaya rakyat memberi mandat kepada Umno BN dalam Pilihan Raya Umum (PRU) yang akan datang. Sebaliknya, Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad menyeru rakyat menggemblengkan tenaga untuk menolak kerajaan Umno BN.
“Ini kerana sudah cukuplah setengah abad, kehidupan rakyat semakin tenat dengan tekanan hidup yang memuncak,” ujarnya dalam kenyataan kepada Harakahdaily.
Apa yang gua nampak... ini keluarga gila kuasa, glamour dan jawatan. Yang laki pulak dah macam Imelda Marcos... enjoy duit Kerajaan/Rakyat.... ikutsukaaku... ooopppssss... ikutsukadia... dan syok sendiri...

Siut.... betul....

5 IkutSukaLu...::

opisboi Tuesday, October 12, 2010 10:17:00 PM  

wanita 2nd hand ini perasan dia paling cun rupernya ad yg lebih cun iaitu 1st lady dari kepulauan Seychelles..terkedik-kediklah sipenguin ini dok perasan

kembara putih Tuesday, October 12, 2010 11:09:00 PM  

Berapa juta agaknya duit rakyat dah habis untuk persidangan ini.

ISA Tuesday, October 12, 2010 11:32:00 PM  

opisboi,

Gua dah cukup menyampah dengan pasangan ni sejak dulu kini dan selamanya...

harap2 lepas PRU13 nanti... takda la pasangan ni dalam market malaysia...

ISA Tuesday, October 12, 2010 11:37:00 PM  

kembara putih,

Yang kompom RM1.5juta dah melayang buta2 jer untuk promosi iklan dia kat US....

Bangang....

Anonymous,  Wednesday, October 13, 2010 12:06:00 AM  

yang puak2 afrika tu mai... sebab tambang free. makan angin 1st class. tunggu apa lagi. si bini boleh lah dok kelentong puak-puak macam ni.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP