IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mak Badak Terbang Nampak Apa...????

>> Wednesday, October 06, 2010

Assalamualaikum semua geng blog ikutsukaaku.

Perghhh... hari ini gua terlebih sopan pulak dalam bloggila nih... hahaha...., pada yang mengikuti perkembangan blog ini dari awal, sememangnya lu orang dah tau... betapa bencinya gua pada spesis umnoApco yahudi laknatullah nih...

Sejak dulu, kini dan selama-lamanya puak2 nih tak habis2 buat lawak untuk memperbodohkan orang2 melayu yang beragama Islam. Ntah la.... apa nasib orang2 melayu yang beragama Islam dan khususnya rakyat Malaysia  mendapat pemimpin atau isteri2 pemimpin yang bangang lagi tolol....

Contohnya seperti di sini.

Tapi gua bukan nak bercerita pasal pemimpin yang dah sememangnya tolol dan idiot seperti yang Pak Oncu katakan... hahaha...

 Setakat slogan jelah.... praktikalnya hancusssssss.......

Cuba lu orang baca petikan kata2 Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat kat sebelah kanan blog ini, sememangnya umnoApco itu sebuah parti sekular yang menolak Islam secara terang-terangan. Malahan mereka juga adalah hipokrit dalam Agama, kalau tengok dari slogan... perghhhh merekalah pejuang Islam yang kononnya memartabat dan menegakkan Agama. Sebaliknya merekalah Bapak Azazil 1Malaysia.

Ntah... la... gua nak ketawa guling2... gua dah tak larat ketawa, gua nak maki hamun sebab benci teramat sangat... pun tak larat lagi dah... dah berbuih mulut memaki hamun, bengkak jari menaip ayat2 kutukan terhadap kelakuan bodoh bangang mereka... but they never learn...

Mana tak bangangnya.... dari bab judi, hiburan, hukum agama, mahkamah, undang2, perlembagaan negara/negeri, ekonomi, mengatasi masalah sosial dan pelbagai lagi... semuanya di buat secara bangang. Tak berlandaskan hukum Islam...

Contoh terbaru... betapa banyaknya anak haram kat Malaysia ni...., kenapa nak pergi sampai ke Brussels nak belajar pendekatan mengatasi permasalahan anak haram di Malaysia. Apakah pendekatan yang di syorkan dalam Islam tak boleh diguna pakaikah untuk mengatasinya.

Apakah logiknya mak badak tu... terbang ke sana...??? Betul juga apa yang di katakan oleh Ketua Penerangan PAS (dalam bab ini gua sokong).

Itulah pasalnya kenapa gua katakan puak umnoapco nih menolak Islam, pendekatan Islam di tolak, rujuk pula pendekatan dari negara bukan Islam (sekular)... nampak sangat bodohnya puak2 umnoapco nih...

Secara peribadi, gua katakan... yang bebenonya itu semua alasan mak badak nak pergi makan angin percuma dengan perbelanjaan di tanggung oleh Keraaaajaaan Malaysia.

Lu orang pernah jumpa ke... pemimpin umnoapco yang cerdik....????

1 IkutSukaLu...::

hj jamaludin/Yamaha R6,  Wednesday, October 06, 2010 1:52:00 PM  

Salam Bro ISA
Ada! siapa kata tiada contoh yg pergi bersama Baginda Razak ke MONGOLIA , duit dapat ,perempuan dapat , keseronokkan pun dapat . balik ke Malaysia orang lain jadi kambing hitam. Itu bukan ke ? cerdik?????????? Yg bodoh orang Melayu kerana mudah di perbodohkan oleh pemimpin pemimpin Melayu.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP