IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ha..ha..ha... Menteri Goblok...????

>> Friday, October 15, 2010

Di dalam Utusan Malaysia hari ini Rais menyatakan beliau berani kerana beliau berada di dalam pihak yang benar dan bloggers harus diajar.
 
Menurut Rais bloggers mesti diajar berhemah mungkin kerana selama ini mereka tidak berhemah dan kurang ajar.
 
Sebelum Rais, Menteri Penerangan dahulu Tan Seri Zainudin Maidin pernah menghina bloggers dengan katanya bloggers itu goblok. Goblok yang membawa makna seperti di dalam kamus dewan ialah bodoh, tolol, bangang,  dungu dan makna yang bersamaan dengannya.
 
Apabila post-mortem kekalahan PRU12 dibuat ternyata BN amat ketinggalan dalam peperangan media siber. Banyak kawasan yang tewas terdiri dari pengundi-pengundi muda yang sudah jemu dengan ceramah-ceramah propanganda pendekatan Sukarno dan Asri Muda.

Pengundi muda tidak membaca akhbar Utusan dan menonton TV1 dan TV2. Rupa-rupanya goblok-goblok ini ternyata memainkan peranan yang besar.
 
Bila sudah terantuk baru tengadah. Hari ini hampir semua menteri ada Facebook dan ada Blog. Persoalannya siapa yang GOBLOK dan siapa yang harus diajar berhemah?
 
Sumber: Mummy Rokiah.

1 IkutSukaLu...::

Mi Mercik Tuesday, March 22, 2011 9:45:00 AM  

ceh umno punya blogger pun mcm sampah teruk..x ade kelas lnsung kalau nk dbndingkan dgn bloger pro pmbangkang..lu fikirlah mat rogol kalau x ada isu xkan org nk ckp sb kau bukannya ahli politik yg mengamcam sesiapa..x guna kalau nak wat fitnah sama lu..x ade hasil dn faedahnya

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP