IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dewan Pemuda Pas Perak Buat Kerja Sia-Sia...!!!!

>> Thursday, October 28, 2010

Muka2 makhluk Jahiliyah... poyoooo... jer...

Tempohari gua dah siarkan kisah MB Haram Perak buat kerja Khurafat, tapi kali ini gua bukan nak komen pasal kerja Khurafat MB Haram Perak dan orang2 yang sewaktu dengannya dalam majlis tersebut yang boleh di kategorikan sebagai makhluk2 durjana yang tidak beragama a.k.a makhluk jahiliyah... hahahaha...

Yang hendak dikisahkan di sini pasal surat cinta Dewan Pemuda Pas Perak kepada Mufti Perak Harusanasini dan Mufti2 Bisu Semalaysia...  lu orang klik jelah kat sini kalau nak baca surat tu... malas gua nak bancuh Kopi O' kat sini... hehehehe....

Cuma satu jer... yang gua nak bagitau, Dewan Pemuda Pas Perak tak perlulah bersusah payah nak bertanya penjelasan dari Mufti Perak tentang perbuatan haramjadah MB Haram tu... buang masa lu orang jer.... adalah lebih baik lu orang perkasakan pemuda2 Pas Perak dan tambah ahli pemuda dengan memperkuatkan jentera parti bagi menumbangkan kereeeejaan Perak yang dok ada la ni....

Lagi pun apa yang lu orang harapkan dari Mufti Perak tu....???? Lu orang ingat dia nak tegur ke... perbuatan syirik dan khurafat malaun tu....??? Offcourse not.... dia tak akan tegur punyeaaarrrr.... lu orang aci sunat beramai-ramai laaaa... kecuali gua.. sebab dia pun 2x5 jer... Mufti Perak pun buat perkara yang sama..... ha..ha..ha....

Apaaaa....??? Lu orang tak percaya kaa....??? Lu orang boleh baca di sini.... ngeeeee.... betul tak...???? Siapa ada contact number Jins Shamsudin... gua nak berkawan dengan dia sorang jer... dengan Jins yang lain gua tak mau woooo.... takut nanti Allah murkaaaaaa.... issshhhhh,,, wa takut oooooo....

Kepada lain-lain mufti pulak... malas dah nak cakap apa pun... lebih baik gua pun jadi Setan Bisu macam diorang semua... tapi gua jadi Setan Bisu yang tak bergaji beb.... takda kerusi empuk dengan bilik aircond... paling cilakessss.... tak bergaji ribu riban macam Setan2 Bisu yang lain... muakakakakakaaaaaa.......

6 IkutSukaLu...::

ijoks2009 Thursday, October 28, 2010 6:34:00 PM  

Selagi umno memerintah ,selagi itulah diaorang akan buat mufti mcm harimau sarkas.
kalau mufti tegur,silap haribulan kena pecat.

Isa Thursday, October 28, 2010 6:39:00 PM  

ijoks;

Biar kena pecat dari dapat murka Allah...

Anonymous,  Thursday, October 28, 2010 7:13:00 PM  

Tak dak rugi aih beri reminder pada mufti. Buat tak buat biaq mampus pi dengan depa...

hj jamaludin,  Thursday, October 28, 2010 7:22:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir rahim
Salam Bro ISA
Sekurang kurangnya Dewan Pemuda Pas Perak ada insentif untuk menghantar surat bantahan kepada Mufti Perak Harusanasini dan Mufti2 Bisu Semalaysia. Balas atau tidak balas , itu terpulang kepada Mufti yang terima surat mohon penjelasan perkara khurafat yg d buat oleh Zambry ( MB Perak)
Walau apa pun gua da pesan kat lu , jangan minum atau bancuh kopi kerana dek kerana kopi lah Lu ada batu kat senapang Lu .Untuk kesihatan Lu tolong jangan makan BATU ,kalau boleh dalam sebulan ni Lu puasa sunat dan buka air suam sahaja kalau nak cepat baik.

Anonymous,  Thursday, October 28, 2010 9:10:00 PM  

-Gertakan Jiwa Tempur-

@ISA (Biar Kena Pecat Dari Dapat
Murka Allah)

Memang benar sangatlahj apa yang bro ISA kata tu. Rasionalnya, baik berenti dari kena di akhirat nanti.

Tapi kadang2 saya terpikirlah jugak, kita ni tak boleh kuat sangat kutuk orang, kadang-kadang, hendak melaksanakan sesuatu yang mengikut kehendak Allah, memerlukan tingkat iman yang tertentu.

Cuba kita letak diri kita dalam keadaan dia dengan qadar iman yang kita ada sekarang, adakah kita mampu untuk melepaskan jawatan itu?.

Cerdik pandai pernah berkata, "orang sedap mengecam orang lain, kerana dia sendiri tidak berada dalam keadaan itu".

Bukan nak kata Bro ISA salah, memang betul pun, baik kita lari dari murka Allah tapi, yelah, seperti yang saya cakap di atas.

Apa-apa pun, ini blog bro, suka hati bro lah.

Orait!! (semoga cepat sembuh) Assalamualaikum.

azmie,  Thursday, October 28, 2010 9:12:00 PM  

wa stuju pandangan lu, buang masa nasihat-nasihat ni. lu pun jgn buang masa ngan isu2 ni semua. lu tukar blog ni jadi blog x-rated, kita pakat stim sama2.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP