IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apakah Persamaan Lahabau Umnoapco Ini...????

>> Saturday, October 02, 2010

Malaun ni... lakonan paling hebat dalam abad ini... apasal laaaa... tak mampus terus masa kat Bagan Pinang, hidup menyusahkan masyarakat.

Yang ini King of  Malaysian Pharoah... lakonan dia pun hebat jugak...

Lahabau... ni pun boleh tahan gak lakonan dengan aksi bodek terlampau dia, cuma sekarang ni.. berani atau tidak untuk dia memaksa semua Adun umnoapco untuk memulangkan duit haram Kerajaan Pulau Pinang yang diorang terima sejak PRU 12 tempohari.

Cuma satu jer... soalan gua kepada lu orang yang bijak pandai di luar sana, kalau betul gua bagi hadiah kereta nasional sebijik... WLG 9170

Soalannya: Apakah persamaan ketiga-tiga gambar atau individu di atas...???

14 IkutSukaLu...::

jai,  Saturday, October 02, 2010 3:16:00 AM  

Kah kah kah...

Salam bro ISA.

Persamaan kesemua gambar2 di atas ialah diorang tu semuanya dari keturunan Nana Tanjung.

Kod No. 786, selalu guna ikon bulan sabit dan bintang dan amat dikenali dengan gelaran Maple.

Ada betul ka bro???

Kah kah kah...

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN BRO!!!

baginda® Saturday, October 02, 2010 3:22:00 AM  

depa sume celap-celup saje... tapi eksen macan emas tulen...

yanade ingaporinge... kahkahkah ada betul tak bro?

baginda® Saturday, October 02, 2010 3:23:00 AM  

bro, tau ke kat mana WLG 9170 tu? hahaha kang sepol tuntut kang.. mak die bagi tu... kaya mak dia kan.. hahaha

Incek Akim Saturday, October 02, 2010 4:12:00 AM  

DNA diorang sume same kot. haha~

jai,  Saturday, October 02, 2010 11:28:00 AM  

Kah kah kah...

Salam bro ISA.

Baru gua ingat bro

Arwah bini gua pun keturunan Nana Tanjung

Tapi perangai arwah tak sama sangat,bini gua dulu dia setia,spende gua baru sekali pakai dia sibuk dah nak basuh

Kah kah kah...

Anonymous,  Saturday, October 02, 2010 11:40:00 AM  

Pada gua..

Dua-dua malaun nie dalam kategori "Parpu Kari & Auta Kharey"

rahim Saturday, October 02, 2010 1:18:00 PM  

Ketiga-tiga sama diantara mereka ini ialah Mereka ini ialah penjilat UMNO!

opisboi Saturday, October 02, 2010 1:54:00 PM  

ketiga-tiga adalah melayuKELENG yg berasal dat chennai..
bulan januari perkasa akan iktiraf sami bulu sebagai melayuKELENG.

Abang Chot,  Saturday, October 02, 2010 2:14:00 PM  

Ketiga-tiga ni mengaku Melayu padahal meraka nilah yg kuat menipu org Melayu , chittt 1 titik dara melayu punn taraa...podahh

warta 365,  Saturday, October 02, 2010 2:15:00 PM  

salam,

muakakakkaaka...
meh gua jawab..persamaan mereka adalah..

1.dalam IC tulis melayu+bumputera..tetapi darah daging keturunan pure import dari benua india.

2.mereka jadi penganut setia agama yahudi melayu umno apco

3.mereka kaki auta,kelentong 24jam x365 hari

4.mereka pembohong melayu
muakakakakakaa

Anonymous,  Sunday, October 03, 2010 6:27:00 PM  

persamaan ketiga tiga nya..MAMAK,,,mamak tongkang yang pasti nya bukan melayu;

jai,  Sunday, October 03, 2010 10:28:00 PM  

Salam bro ISA.

Itu 'jai' Sabtu, Oktober 02, 2010 11:28:00 AM bukan gua bro.

Ada gak anak haram yang nak klon nama dan cara tulisan gua yek???

BABI MAK DIA BETUL!!!

Kah kah kah...

Isa Monday, October 04, 2010 1:51:00 AM  

Salam Semua,

Apasal lu orang punya jawapan semuanya betul. Hadiah gua satu jer... lu orang syer jelah keta tu...

hahaha...

Jai;

Apa nak buat bro... ramai sangat klon dalam blogsfera nih... hari tu hj jamaludin, yamaha R6, kali lu pulak kena...

Memang tak bermaruah dan anak sundal mana punya kerja tuh... moga perbuatan/niat jahat dia mendapat kecelakaan yang setimpal dari Allah SWT.

Doakan jer... semoga dia kena gilis steamroll dan mampus katak... hehehe...

Amin....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP