IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Si Toyo Syok Sendiri.

>> Wednesday, September 15, 2010


Membaca tajuk "Khir Tak Minat Jadi MB Lagi" buat gua ketawa guling2 beb...

Piiiraaahhhhh.... Mat Tempe oooiiii... itu ayat coverline jer bro...., yang sebenarnya Mat Tempe sendiri sudah tau angin perubahan dalam kawasan parlimen beliau. Banyak ahli umnoApco cawangan dan bahagian dalam parlimen beliau yang sudah menyertai PKR dan PAS. Tak terkecuali juga masyarakat Cina lebih memihak kepada DAP.

Di jangkakan undi terhadap beliau akan merosot dalam PRU-13 nanti, itu yang membuatkan diorang jadi kelam kabut dan mengelabah babi, itu pasal la menyondol tak ketahuan hala.

Najib selaku Pengerusi UmnoApco Selangor pun dah mati punca dan ide tak mari dah tak tau apa cara lagi nak rampas Selangor dari Pakatan Rakyat. Mati kutuuuuu.... Mat Mongol nih di buatnya... kah..kah..kah...

Kawasan Noh Omar pun sudah terjejas beb... pasal tu mamat lidah pendek ni pun dah semakin gila babi di buatnya.... hahaha....

Apa yang gua nampak buat masa sekarang nih.... harapan umnoApco dan malaun2 keparatnya untuk merampas negeri lubuk duit nih... semakin tipis, dan harapan untuk menguburkan umnoApco di negeri terkaya di Malaysia nih amat cerah sekali.

Pergi jahanam dengan umnoApco Haram (1988)... mampus...mampus...mampus.... , Khir Toyo..??? Hahahaha.... syok sendiri jelah anak toyol sekor nih...

9 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, September 15, 2010 7:15:00 PM  

Khir Toyo ni dah tau, selepas PRU13 dia takkan ada kerusi di DUN Selangor.
Habis macam mana nak jadi MB Selangor.
Tapi kerana bodoh sombong, buatlah statement macam tu.
Ya, syok sendiri.
- Loqman Musa.

hj jamaludin,  Wednesday, September 15, 2010 7:41:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Sampai hati lu buat kat gua punya saudara. Kan Dia (Khir)dah merajuk. Pasal Dia (Khir) hadiah penyapu kat Pegawai PBT , lu dah kutuk n benci kat Dia ( Khir) . Bro kalau orang Jawa dah merajuk susah nak pujuk Bro!

Isa Wednesday, September 15, 2010 8:06:00 PM  

Loqman Musa,

Betul tu bro..., orang Selangor ramai yang dah tau kedudukkan malaun tu kat Selangor.

Tu pasal gua katakan ayat coverline jer...

Isa Wednesday, September 15, 2010 8:09:00 PM  

hj jamaludin,

ini bukan setakat merajuk bro, ini dah benci tahap mega super gaban kat bekas toyol selangor nih... penyangak gigi...

hehehe... ada juga doktor gigi jadi peneroka yeaaaa....

Din,  Wednesday, September 15, 2010 8:39:00 PM  

Orang luarlu bolehlah tipu KiTo.Lu ada rumah kat simpang 5, sebelah dgn markas Pas S.Besar.Nama rumahtu Seri Atin. Selalu tak ada penghuninya, sebab tak setaraf dgn orang Sg. Panjang kot.Lu wakil Sg. Panjang, buat apa tinggal di istana Shah Alam. Jagalah kawasan kamu.Kami rindu bangat pada lu.Kawasan lu sendiri tak terjaga, macamana nak selamatkan Selangor. Gua harap 1 Malaysia adalah untuk saluran 1 sahaja dlm PR13.

Isa Wednesday, September 15, 2010 9:06:00 PM  

Din,

Itulah pasalnya, nak kelentong orang luar dari kawasan Sg. Panjang dan selangor boleh laaaa....

aljo Thursday, September 16, 2010 12:16:00 AM  

Apa mau kira... jawa ni dah dpt apa yg dia idamkan. Kalau setakat jadi doktor gigi sampai ke mampos pun tak dpt buat rumah besar mcm tu. Bkn kata rumah besar, rumah harga 500k pun tak mampu. 8 tahun melayu selangor kenabodoh ngan jawa ni. Skrg sultan pun sama kena bodoh dgn sekor lg jawa kat jais tu.

aljo Thursday, September 16, 2010 12:20:00 AM  

Kalau dah muka tempe tu ubah mcm mana pun masih tetap mcm tempe. Tak kan boleh menyerupai pizza.

Lana~Bulu Thursday, September 16, 2010 12:33:00 AM  

huuhhh..apa nak takut???
kalah dun?
kalah apa lagi..?
apa dia perduli???
berapa banyak dah dia mentedarah harta rakyat selama menjadi MB selangor dulu..?
yg ada la ni cuma sikap tamak saja..utk kaut untung buat diri..kroni dan ..kubuq sendiri..
semoga rakyat selangor bertambah celik terutamanya ...yg sewaktu dgnnya..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP