IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sambut Syawal Cara umnoApco - Lucah.

>> Monday, September 20, 2010



Eloklah tu... mengajar anak2 melayu tergedik2 dengan tarian separa lucah. Inikah Menteri/Pemimpin yang kononnya nak perjuangkan bangsa dan agama. Memang cilanat punya kaum....


Dengan paparan video di atas dan gambar slogan umnoApco ini, lu orang nilaikanlah sendiri, adakah parti umnoApco ini ikhlas memperjuangkan dan kononnya hendak menegakkan Islam di Malaysia.

Jawapannya.... mereka adalah penipu dan jenis makhluk perosak agama, mereka adalah makhluk hipokrit.

Sumber video rembat dari sini.

7 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Monday, September 20, 2010 12:20:00 PM  

itu lah hebat nya pemimpin BN ,,, PAS tak kan nak buek macam ni !!! DAP n PKR mungkin !!!
apa pun maklamat menghalal kan cara, janji memdapat sokongan pengundi,,,,,,,

Hashim,  Monday, September 20, 2010 3:03:00 PM  

ye..eleh...senamrobik wak...bukan nya tiger show...kan senaman tu baik utk kesihatan...jumud gile wak ni.

Isa Monday, September 20, 2010 7:27:00 PM  

Pak Oncu,

Standard kepala hotak umno macam tu laaaa.... buat kutipan amal pun dengan hiburan. Ini pulak raya...

Isa Monday, September 20, 2010 7:31:00 PM  

Hashim,

Buat hari terbuka raya pun ada hiburan tari menari, yang datang majoritinya melayu.

Eloklah tu mengajar budaya hiburan kepada orang melayu yang mengaku Islam.

Lu Islam ke kapiaq...??? sampai tak tahu buat perbezaan. Lain kali jumud sosial takpa, jangan jumud agama macam lu dan gang umnoAPco lu... bhaghal tak habis2.

Anonymous,  Monday, September 20, 2010 7:38:00 PM  

Ahliparlimen BERA ke ahli parlimen BERAk?

Anonymous,  Tuesday, September 21, 2010 4:00:00 PM  

hoi hashim.... tu yang tetek besar tersembol tengah menari tu kakak lu kan? wa suka tengok,kalau wa dapat.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP