IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Penarik Beca Tidak Terlibat Dadah.

>> Tuesday, September 07, 2010


Apa punya kelabu asap daaa.... dah nak berambus baru nak bercakap soal gangguan tangan2 ghaib dari KDN dan orang2 penting negara kononnya menganggu tugas PRDM..., wooiiii.. toksah bawa cerita simpati murahan laaa... elok lu pergi jaja cerita tu kat mat indon chow kit...

(Kalau mamat ni tak cerita sekalipun, rakyat memang tahu PRDM memang berat sebelah pun, berkhidmat untuk umnoApco bukannya untuk rakyat, setakat cerita gangguan dalaman... ekk..ellehhh... cerita basi beb.., itu pasal gua katakan pergi cerita kat mat indon chowkit... itu pun kalau mat indon chowkit nak percaya... silap hari bulan budak sekolah tadika pun ketawa guling-guling... bhai..)

Apasal sekarang mau bikin cerita... apasal dulu lu tak melawan... ooo   sebab dulu mau cari makan... so teloq kena simpan dalam peti besi, sekarang sudah mau berambus.. baru boleh cerita... sudah terlambat beb... lu punya integriti sudah hancussss... pendedahan lu sekarang ini dah takda maknanya... macam sial jer... wa cakap lu... baik lu simpan jer.. cerita tu.. untuk anak cucu lu... kah..kah..kah...

Dah tu pula dalam seminggu dua ni, sudah pasti media2 pencacai teutamanya yang ini akan memainkan lu punya cerita jelah... standard pembersihan dan penyucian diri sebelum bersara.... kah..kah...kah...

Opppssss... Pak Bakaq (Penarik Beca) takda kena mengena dalam usaha penyamaran pengangkut tilam sebagai penarik beca dengan dadahnya.... he..he..he.... harap maklum.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP