IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Parti Katak SeMalaysia.

>> Wednesday, September 15, 2010

Adus... Raja Katak buat lawak sarkas katak lagi..... dah macam katak sialan gua tengok lu punya politik murahan...

Nak tubuh parti baru pulak dah..., nak letak nama apa yeaaaa... gua cadangkan letak nama "parti katak semalaysia (PKM)" apaaaa... PKM, dan macam Parti Komunis Malaysia pulak... kah..kah..kah... tapi eloklah tu... sebab malaun tu pun macam komunis jugak.

Macamana sekalipun lu orang jangan terkejut, sebab gua sokong 999% kalau bghahim katak ni nak tubuh parti baru dan bertanding kerusi parlimen...

Sebabnya gua nak tengok macamana seekor Raja Katak yang berjalan sambil mengepit kakinya dan menutup kemaluannya dengan kedua belah tangan, hahahaha....

Gua ketawa guling2 ketika cuba membayangkan situasi tersebut... macamana rupa airmuka raja katak nih... apabila di umumkan kalah...

1 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Wednesday, September 15, 2010 9:18:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Kalau dia tanding Parlimen tapi kalah , gua rasa dia ( Brahem ) tak akan malu sebab dia (Brahem) akan di lantik jadi SENATOR ? Masih bergaya di Parlimen???????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP