IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamak Mudah Lupa..!!!!

>> Saturday, September 25, 2010

Weiiii.... lu orang ingat tak lagi dengan lagu puitis kopratasa... ???

"Masihkah kau ingat, suatu masa dulu, dalam dewan umno, kau pernah berkata" ha...ha..ha.....

Sudah kena batang hidung sendiri beb.... "MELAYU MUDAH LUPA" ha..ha..ha... tapi ini orang ada butut Melayu kaaaa...???? Atau.... "MAMAK MUDAH LUPA"...

MahaFiraun bagi contoh cipalat... kononnya sewaktu PR memerintah Perak, Nizar jadi boneka Dap. Perghhhhh... apakah dia sudah lupa... selama umnoapco/barisan nazional memerintah malaysia... apakah mereka tidak menjadi boneka Mca.... ohhhh.. mamak mudah lupa...

Wuuiissshhhh..... banyak lagi beb, jenayah penindasan kepada orang2 melayu yang di lakukan oleh rejim zionis umnoapco nih...

Selanjutnya lu orang boleh hadamkannya di sini. Baca dan ingat apa yang telah malaun2 dari rejim zionis umnoapco perlakukan kepada tanah2 orang melayu.

Selain daripada tu, jangan lupa baca kat sini The Sun. Tanah siapa yang umno pergadaikan... ooohhh... Mamak Mudah Lupa... laaaaaaggggiiiiiii........

Apa punya jenis malaun laaaa... puak2 umnoapco nih, asyik nak temberang dan membodohkan rakyat. MahaFiraun nih... orang suruh duduk atas sejadah insafi diri dari dosa2 yang lalu, dia tak mau... ketegaq buih nak berpolitik jugak....

Mungkin dia seronok kot kena maki dan sumpah seranah dari rakyat.

1 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Saturday, September 25, 2010 6:16:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rhim
Salam Bro ISA
Sori Bro !Para Bijak pandai Hal ehwal dalam Islam pernah berkata "Apabila seorang Hamba Allah telah menjangkau Umor nya 40 tahun dan ia masih mengingkari atau tidak mendalami atau mengamali ajaran Islam baik Fardu Ain mahupuan Fardu Kifayah maka ia terjebak seperti apa yg di maksud oleh Allah SWT seperti di dalam surah Al - Baqarah ayat baris yg ke 7 maksud kalam Allah SWT adalah seperti berikut " ALLAH TELAH MENGUNCI MATI HATI DAN PENDENGARAN MEREKA DAN PENGLIHATAN MEREKA PUN DITUTUP . DAN BAGI MEREKA SIKSA YG AMAT BERAT ".Wassalammu.
Gua paham lu masih sayang kat Chet Det ni , macam Nabi Muhammad sayang kat Pakcik nya abu Muthalib . Tapi sori la Bro , is to late ma!Air yg keroh boleh dibersihkan dengan penapis DIAMOND , tapi hati Chet Det , gua pun tak tahu macam mana nak bersihkan tompok hitam yg dah diselubung hatinya.Gua betul betul minta maaf dgn lu kerana tak dapat menolong orang yg lu sayang selama ini. Eh Eh Eh. WhoooooooooweeeeeeeK

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP