IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Facebook (2) | Isa Mohammad

>> Thursday, September 23, 2010

Facebook (2) | Isa Mohammad: "- Sent using Google Toolbar"

7 IkutSukaLu...::

UMNO TIPU RAKYAT PKR TIPU DUNIA Thursday, September 23, 2010 2:24:00 AM  

asalamualaikum 1malaysia..

PRU 13...PKR bakal dikuburkan seperti S46.Anwar bakal dimasukkan ke dalam syurga sungai buloh..hahahah..pemilihan PKR 2010,85% yang bakal menang adalah orang2 UMNO,MIC & MCA yg masuk PKR untuk hancurkan dari dalam...aku adalah salah seorang dari dot dot cabang yg bakal brtanding ...tak percaya...tunggu & lihatlah...
di pulau pinang khususnya di dot dot dot...seramai 2250 ahli PKR yg join pada 2008-2009 dari MIC telah bersetuju untuk memilih Se***** ..ehem2..
kalau DSAI tak beri laluan kpd beliau..mereka ini 2250 ahli PKR akan buat PC untuk kluar parti...mesti front page...itu baru di penang...sikalang aaa..PKR turuk ka..UMNO turuk...pKR adalah UMNO..UMNO adalah PKR...nama saja lain maa..perangai samaaaa....

di KL ..wapunya tumpat aa ..lagi turuk woo..semua orang busaq2 ada pangkat, ada duit masuk brtanding.. janji PRU 13..ramai YB adun & parlimen menang..lps tu kita orang lompat si katak lompat..so yg pasti Anwar tidak akan ke putrajaya..tapi..ke tempat lamanya di sg buloh runcing satu....

UMNO TIPU RAKYAT PKR TIPU DUNIA Thursday, September 23, 2010 2:28:00 AM  

asalamualaikum 1malaysia..

PRU 13...PKR bakal dikuburkan seperti S46.Anwar bakal dimasukkan ke dalam syurga sungai buloh..hahahah..pemilihan PKR 2010,85% yang bakal menang adalah orang2 UMNO,MIC & MCA yg masuk PKR untuk hancurkan dari dalam...aku adalah salah seorang dari dot dot cabang yg bakal brtanding ...tak percaya...tunggu & lihatlah...
di pulau pinang khususnya di dot dot dot...seramai 2250 ahli PKR yg join pada 2008-2009 dari MIC telah bersetuju untuk memilih Se***** ..ehem2..
kalau DSAI tak beri laluan kpd beliau..mereka ini 2250 ahli PKR akan buat PC untuk kluar parti...mesti front page...itu baru di penang...sikalang aaa..PKR turuk ka..UMNO turuk...pKR adalah UMNO..UMNO adalah PKR...nama saja lain maa..perangai samaaaa....

di KL ..wapunya tumpat aa ..lagi turuk woo..semua orang busaq2 ada pangkat, ada duit masuk brtanding.. janji PRU 13..ramai YB adun & parlimen menang..lps tu kita orang lompat si katak lompat..so yg pasti Anwar tidak akan ke putrajaya..tapi..ke tempat lamanya di sg buloh runcing satu....

hj jamaludin,  Thursday, September 23, 2010 3:57:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Khas untuk komentar " UMNOBNAPCO yg suka bodohkan Melayu/Rakyat"
Lu ni sihat ke? Atau Baru keluar Tanjung Rambutan ? Lu cakap/taip pakai lancau ke? Hello tolong la "Talk with Fact la sikit". Lu pikir UMNOBNAPCO Laknatullah boleh tipu Melayu sampai kiamat ke? Apa Lu pikir Allah SWT tu buta ke dgn kebangsatan dan keberengsekkan dan keegoan dan kebongkakkan puak UMNOBN yg terang terang tolak Hukum Allah SWT (HUDUD)selama 52 tahun? Salam 1 Malaysia pulak, lu pikir binatang babi kat Malaysia paham dgn salam lu.Bodoh punya olang.

Anonymous,  Thursday, September 23, 2010 4:17:00 PM  

kali pertama aku nampak hj marah, hehe sabag hj, jgn risau lah hj org malaysia dah cerdik sekarang nih

Anonymous Thursday, September 23, 2010 8:31:00 PM  

assalamualaikum hj jamaludin.........

mangkuk yg tulis pakai nama UMNO TIPU RAKYAT PKR TIPU DUNIA....adalah spesis yg tak dikenali dan tak dak tulang belakang.......tapi kamjat nie dok mai ataih lambang kerih tak dak sarung punya.........
kalau tidak pun dia nie pengkhianat dlm pkr.....

jadi, jngn bimbang hj!....depa nie jenih duri keman saja....pkr pulau pinang masih utuh....orang lain tak sebodo mangkuk nie.....puak nie gempaq saja lebih....try provoke....test market.....kot kot umpan depa ikan yu boleh telan........
habaq kat dia....gelama pun tak kebuloq umpan depa nie......

saya orang penang jugak....jngn ingat penang tu pulau saja....seberang prai pkr lagi terangkat......dok tunggu masa nak peghebah depa nu..........

kah kah kah..........

baginda® Friday, September 24, 2010 12:32:00 AM  

umang aih debat tak ajak.. leh carut marut nih... hahah

Incek Akim Friday, September 24, 2010 6:15:00 AM  

bwk btenang abg hji, relax2. jgn d lyn sgt budak2 terencat mcm tu. huui... takut aku tgk abg hji marah2~

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP