IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cukup2 lah Membangangkan Rakyat.

>> Friday, September 17, 2010

Apasal haaaa... semenjak lepas raya ni gua asyik nak gelak guling2 jer bila baca setiap berita hasil dari puak2 bangang umnoApco nih, adakah gua sudah makan terlalu banyak lemang dan ketupat hingga meningkatkan paras hormon gelihati dalam tubuh badan gua...

Ataupun berita yang di siarkan itu sememangnya BANGANG lagi MEMBANGANGKAN... hahaha..., ini satu lagi berita sengal dari puak2 gerombolan umnoApco yahudi laknatullah, baca sini.

Heeeellloooo...... puak2 jakun ooiiiii...., adakah lu orang spesis melayu mudah lupa macam yang MahaFiraun gelarkan ha..ha..ha....

Kalau tidak kerana 16 September, dan jika itu satu pembohongan dari Bro. Anwar Ibrahim, mengapa takda angin takda ribut tiba-tiba rajin bebeno Ahli-Ahli Parlimen lu orang buat lawatan sambil belajar ke Taiwan bhai...

Atau lu orang boleh baca apa yang mamat kena denda RM1000 pasal kes kahwin haram tu cakap..., haaa... ini mamat tu yang cakap yeaaaa....

Timbalan Pengerusi Kelab Penyokong-penyokong Kerajaan Barisan Nasional (BNBBC) Datuk Bung Mokhtar Radin berkata selain beliau sendiri, anggota rombongan terdiri daripada Pengerusi BNBBC Datuk Seri Tiong King Sing, 10 anggota Parlimen Sabah, 12 anggota Parlimen Sarawak dan selebihnya dari Semenanjung.

"Kami dijangka pulang ke Malaysia pada 17 atau 18 Sept ini," katanya ketika dihubungi Bernama sejurus sebelum berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di Sepang di sini. - Selanjutnya di sini.
Dan gua memang tak boleh blah dengan ayat ini... "Kami dijangka pulang ke Malaysia pada 17 atau 18 Sept ini,", muakakakakakahhhh...... bikin geli-geli celah kangkang gua beb....

Woiii.... puak2 gerombolan, kalau lu orang ada akal yang waras dan bukannya kepala hotak lembu dalam kepala lu orang semua tu, cuba buka mata lu orang luas2 dan tengok tarikh yang mamat kes kahwin secara haram tu sebutkan untuk pulang ke Malaysia, ha..ha..ha... kenapa melepasi tarikh 16 September beb..... ????

Jawapannya..., tulur sudah hilang maaaaa.... itu pasal bawa lari jauh-jauh...., kalau itu satu pembohongan apasal mau lari.... dah memang dasar puak2 gerombolan umnoApco nih... mana ada tulur beb... pengecut nak mampus... macam sialan gampang jer..., kalau berani sekalipun pasal pergunakan polis, sperma, mahkamah dan segala mak nenek agensi kerajaaan yang berkaitan selagi ada.

Sekarang ni... siapa yang pembohong sebenarnya.... adoiyaaaiiiii... kenapalah bengap sangat puak2 umnoApco nih... dan kenapa laaa... Bernama siarkan berita lawak bangang sengal nih...., oopppsss.. terlupa lah pulak... Bernama ni spesis Utusan Meloya jugak... pencacai bangang yang tiada kesudahannya...

Ha..ha...ha..... Puak2 umnoApco dan Akhbar pencacai mereka Dulu, Kini dan Selamanya asyik nak membangangkan Rakyat jer...., bila nak bertaubat wooiiiii....

p/s: Gua nak tanya jugak nih... apakah hasil keputusan dari lawatan sambil belajar tersebut. Apakah input daripada segi inovasi dan teknologi yang telah di aplikasikan kepada sistem pertanian negara..????

Lu orang jangan bagi jawapan yang lu orang pergi beronggeng kat Taiwan sudah laaaa.... hahahaha.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP