IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apabila Tiada "Kekuatan".

>> Friday, September 24, 2010

Bicara soal "Kekuatan", terutamanya kepada orang lelaki. Memang pantang kalau lu orang kata lelaki tu tak kuat... silap haribulan sure kena tunjal punyeaaarrr.... sebab setiap lelaki mempunyai ego masing2.

Tidak ada atau jarang2 sangatlah kalau ada mana2 lelaki yang akan mengaku dia tak kuat, terutama sekali tak kuat di ranjang.... sensitip woooo.... yang lembik sepuluh tahun pun dengan bangganya mendabik dada mengatakan dia kuat apabila bersembang dengan kawan2 di kedai kopi. Padahal.... hanya Allah dan Bini dia jer... yang tahu kelemahannya... kah..kah..kah.....

Jadi kalau gua katakan Pak2 Menteri di Malaysia nih... tak kuat dan bacul... lu orang percaya tak....???? Contohnya... seperti;



Si mangkuk ayun ni... ntah macam mana boleh terlantik jadi TPM dan Menteri Pelajaran, ntah bangang mana yang mengundi mangkuk ayun nih pun gua tak tau.... dia mengaku dia takda "kekuatan" untuk mengambil tindakan terhadap Pengetua Sekolah yang rasis.


Lagi sekor mangkuk ayun bertingkat-tingkat yang ini, kalau dia ada kekuatan sudah semestinya dia akan bernikah secara halal. Tak perlulah dia naik turun mahkamah bayar denda RM1000 pasal bernikah cara Haram. Sebabnya bernikah cara Haram pasal takut kat bini tua...., itu pengecut dan bacul namanya. Dalam Parlimen melalak macam 9 ekor anjing suspek pembunuhan Sosilawati, rupa-rupanya Takut bini.... wakakakakaaa.... (Maknanya takda kekuatan nak bagitau bini nombor satu yang dia nak nikah satu lagi, bangang punya menteri)



Yang ini pun mungkin takda kekuatan juga (masih dalam kesamaran dan tiada pengakuan lagi), jika benar... tergolong dalam spesis Penakut Bini... kalau tidak buat apa nak nikah senyap2 di London, 2x5 bangang dengan kawan dia kat atas tu.... hahahaha....


Yang ini.... lu orang rasa ada kekuatan tak...???? ha..ha..ha..... pandai2 lu oranglah cari kekuatannya di mana...???
Persoalannya sekarang ini, perlukah orang2 atau mangkuk2 seperti di atas tu di lantik sebagai pemimpin. Soal penakut bini (Bacul dan Dayus... takda teloq untuk berterus terang) tu... kita letak tepi sajalah. Yang gua nak sentuh ialah... contoh dan tauladan dari seorang pemimpin kepada rakyatnya.

Kalau pemimpin sendiri bernikah secara haram... rakyat apa macam...??? Kalau pemimpin sendiri seorang penakut dan tiada kekuatan... apa macam..??? Kalau malaysia diserang pemimpin yang takda kekuatan macam ni.. akan cabut lari dulu...., Baik Letak Jawatan jelah...

Justeru itu..., dalam PRU-13 nanti, lu orang semua camkan betul2 muka2 pemimpin yang takda kekuatan ni... dan terajang diorang semua masuk longkang... pi mampuih laaaaa.....

p/s: Gua tak gunakan perkataan kahwin tetapi nikah, sebabnya kalau perkataan kahwin... binatang, pokok dan diorang2 tu... mungkin selalu kahwin kot.... nikah belum tentu lagi, yang dah kahwin lepas tu diletupkan... pun kahwin jugak... ha..ha..ha....

3 IkutSukaLu...::

mahaza Friday, September 24, 2010 8:37:00 AM  

Tak baik tuduh macam tu. Diorang bukan takutkan bini tu... CUMA bini dorang aje yang selalu menakut-nakutkan dorang.... wakakakaka

hj jamaludin,  Friday, September 24, 2010 10:04:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro Isa
Ya La Bro! Betul kata komentar 'mahaza' Pemimpin2 tertinggi UMNOBN bukan takut dengan bini mereka dan pengetua perempuan , mereka cuma respek dengan bini mereka dan pengetua perempuan. Ala macam bab bab rasuah la. Bila time mereka bab rasuah mereka kata 'KOMISYEN" so mereka bukan takut dengan SPRM bila bab bab rasuah . ERtinya Takut ditukar ayat Respek , Rasuah ditukar ayat KOMISYEN. Pokok nya Bro puak puak UMNOBN ni dengan Allah SWT pun di olang tak takut ini kan pulak bini dan pengetua. Cheh......tiada Hal la ' VIAGRA ada ma , berapa round pun boleh ma!

Anonymous,  Friday, September 24, 2010 2:29:00 PM  

Yang betulnya bertoko mereka luat

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP