IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

1st Time...!!! Gua Sokong MCA...

>> Tuesday, September 14, 2010

Buat pertama kali gua sokong cadangan MCA, umnoApco perlu jauhi Perkasa... ha..ha..ha...

Dan gua gumbira teramat sangat dengan cadangan itu,  sebab salah satu dari komponen BeEnd dah mula menentang... lantak pi kat lu oranglah nak berantakkan macamana pun...

Sebaliknya pula Ahmad Maslan berkata, umnoApco boleh saling bantu membantu dengan Perkasa, kerana perjuangannya sama kononnya memperjuangkan nasib orang melayu.

kah..kah..kah... perjuangkan nasib orang melayu...???? Betul ke...???? dan memperjuangkan nasib kaum lain di bawah konsep 1Malaysia...!!!! Kononnya lah... hahahaha....

Dan mantan santan umnoApco pula berkata, umnoApco boleh kehilangan sokongan melayu jika menjauhi Perkasa... kah..kah..kah... dah jadi cacamerba dah puak2 nih...

Bagus juga kalau umnoApco menjauhi Perkasa kerana ianya sebuah pertubuhan yang membenci perpaduan kaum dalam negara yang berbilang kaum ini, sebuah pertubuhan ultra melayu... hehehe... 1.3 juta tuuuu... itu yang Sultan Perkasa (mahaFiraun) takut sangat tu....

Anyway.... bagi gua Selamat Berantakan dan jahanamlah umnoApco dan BeEnd..., dan padan muka lu orang semua sebab sebelum2 ini lu orang merasakan diri lu orang dah cukup kuat sebelum PRU12 lu orang bongkak dan sombong dengan majoriti 2/3, suara rakyat lu orang pedulikan... lu orang buat sesuka hati lu orang dengan kuasa yang ada, sehinggakan perlembagaan malaysia lu orang rogol semacam jer..., lu orang tak ubah seperti sebuah kerajaan diktator. Apa saja keputusan yang lu orang buat jadi undang2 yang perlu di patuhi... macam haramjadah jer... sekarang apa macam beb....???

Selepas PRU12... dan kehilangan majoriti 2/3 apa yang lu orang rasa..??? Mengelabah taik anjing jelah..., sekarang ini rakyat tidak melihat lagi umnoApco/BeEnd itu sebagai sebuah keraaaaajaan lagi.... dah tak perlu di hormati lagi... dan masa lu orang untuk berbangga lu orang berkuasa sudah sampai penghujungnya... Selamat Jalan dan Selamat Berambus Keraaaajaan Barisan Nasional.


Kah..kah..kah... jom ketawakan perjuangan parti yang cakap tak serupa bikin nih... 

Parti Pembohong Besar.

Kami Mahukan Perubahan Kerajaan...!!!! Perjuangan umno yang di tubuhkan oleh Bapak Pembohong pada tahun 1988 sudah tidak relevan lagi.

3 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Tuesday, September 14, 2010 4:12:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Raya Bro iSA, welcome back!
Tapi gua rasa sedih lu menghalau "Selamat Jalan dan Selamat Berambus Keraaaajaan Barisan Nasional." bagaikan kacang melupai kulit atau bagaikan madu dihisap , sepah dibuang?????????
Tak boleh ke? Lu maafkan kesilapan puak puak UMNOBN di bulan Syawal yg mulia ini , Puak Puak UMNOBN baru nak bertaubat dan sekarang ini UMNOBN mula berdamping dengan IMAM MUDA dan dah mula mengikuti Al-Quran & Sunah.
Bro Isa buang lah yg keroh ambil yg jernih . Bak kata arwah P.Ramlee dalam lagunya " Sedang Nabi Ampunkan Umatnya " inikan lu orang yg bersifat baru . Ingat Pesan Abah Lu semasa buat Qiamullail hingga ke subuh tempuh hari?????????Apa kah lu masih belum diberi pentunjuk oleh Allah SWT.

Abang Chot,  Tuesday, September 14, 2010 9:51:00 PM  

salam bro Isa , sorry gua ada ciplak posting lu...harap lu tak kisah , sebab kita ni dah macam adik beradik dah..hik hik

Anonymous,  Wednesday, September 15, 2010 3:00:00 AM  

jgn dok percaya la hj oii xkan nak kena bohong sampai mati kot

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP