IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Memang Cun Punnnn....!!!!

>> Friday, August 27, 2010

Kan gua dah cakap... bini dia memang cun pun....

8 IkutSukaLu...::

pembela Islam dan melayu sejati Friday, August 27, 2010 10:04:00 PM  

woi lakhanat punya penyembah PR & DAP.apsal lu tak letak gambar mak lu ke,bini lu ke,apa salah isteri PM yg kau nak letak.memang dasar PR suka memecahbelah umat islam,tambah pula di bulan ramadahan.akan aku & kawan2 lain & seluruh rakyat 1Malaysia akan buat laporan polis.dasar PR memang pelingkop bangsa melayu & islam.

Ibnsam,  Saturday, August 28, 2010 12:02:00 AM  

Bukan lu sorang saja perjuangan islam dan melayu.Kita semua ada pandangan dan pendapat sendiri. Kalau Lu suka Teh jangan pula lu kata kopi tak SEDAP!

Anonymous,  Saturday, August 28, 2010 1:34:00 AM  

alamak bro isa ada org mengamok la
hahaha

cicitHJHASSANu Saturday, August 28, 2010 2:08:00 AM  

salam Ramadhan..

nasib baik arwah abah tak bagi melabur kt ASB...Aku Sapu Bersih.

simpan bawah bantal lagi baik walaupun xde interest...

teman x dapat interest, tapi ramai lagi yang duit pokok pun Rosmah sapu..hincit!

ISA Saturday, August 28, 2010 3:51:00 AM  

pembela islam melayu totok.

Nanti hantarkan gambar mak lu, kakak/adik lu, boleh gua tepekkan kat sini.

RM50 billion saham bumiputra lesap kerja PR atau kerja umnGok. Bodoh punya penyokong totok...

ISA Saturday, August 28, 2010 3:53:00 AM  

Ibnsam;

Apa gua tulis kat ruang peringatan Blog..???

ISA Saturday, August 28, 2010 3:56:00 AM  

cicitHJHASSANu;

Betul tu bro.., setiap kali keluar isu saham untuk bumiputra... gua tak pernah nak melibatkan diri, pasal dah tau dah.. itu semuanya cara Keraaaajaan nak kumpul duit.

Perjanjian long term dengan pembayaran riba...

Anonymous,  Tuesday, March 01, 2011 7:47:00 PM  

utk pembela islam & melayu sejati :

Puji ROSMAH cun pon nak lapor polis ke? ape daaa..pengecut oi!Hahaha!!

Lbh baik la mu gi Lapor kat ALLAH,rosmah mansor x ttup aurat gak eh..huh,hampeh tol..

<< Aku sesen pon x halal sampai akhirat NAJIB amek duit aku bg BINI RM die shopping..huh >>

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP