IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kira Mampus Dalam Penjara Jelah...!!!!

>> Sunday, August 22, 2010

Pada pandangan lu orang yang cerdik pandai la...., lu orang agak2 Bapak kepada budak2 nih... sempat ke.. habiskan hukuman penjara 60 tahun tu...???

Seorang bapa dijatuhi hukuman penjara 60 tahun selepas didapati bersalah merogol anak kandungnya yang kudung tangan, manakala dua anak lelakinya masing-masing dikenakan penjara 36 tahun dan 24 kali sebatan kerana kesalahan sama yang dilakukan terhadap mangsa di antara 2006 dan 2008. Hakim Mahkamah Sesyen, Amelati Parnel mendapati bapa mangsa berusia 52 tahun bersalah atas lima tuduhan merogol dan melakukan sumbang mahram ke atas mangsa yang kini berusia 20 tahun. - Sumber dari Sg. Kasai.
Pakai mampus dalam penjara jelah orang tua tu.... tapi kalau dah geng dengan iblis, mungkin umur dia macam iblis jugak kot... boleh la.. habiskan hukuman penjara 60 tahun tu... nasib lu la... apa punya Bapak daaaaa... anak sendiri pun nak tibai.

Binatang pun tau sayang dan lindungi anak-anaknya....

4 IkutSukaLu...::

bila nak cerdik ni,  Sunday, August 22, 2010 12:37:00 PM  

Hukuman yang paling sesuai bagi pesalah rogol ni adalah hukuman gantung sampai mati setimpal dengan penderitaan yang ditanggung mangsa yang senantiasa merasa tertekan kerana teringat peristiwa dirogol.

Lang Sunday, August 22, 2010 4:20:00 PM  

salam bro...

kalau gantung dia mati je bro... gua ingat kasi potong dia punya tiang pendek yg dia tak boleh nak ajor... buang sekali batu ladungnya... bior die rase kalau anunye dah takde... kalau setakat penjara je takut tak serik... kluo jel buat perangai walau pon rambut putih gigi dah gugur... nafsu tak reti tua bro... tp kalau kelengkapan tu dah takde... tak leh nak buat ape pon...

tapi tu le org kita... kalau pesalah tu dihukum mcm tu... nanti org kata zalim... lupe la pulak kezaliman yg pesalah tu buat kat org lain.. pelik2 dunia ni.

rainie~noe Sunday, August 22, 2010 7:07:00 PM  

setimpal la dengan perbuatan bapak setan ni.. anak hilang dara seumur hidup diatas perbuatan bapak setan tu.. mmg padan muka sangat la..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP