IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jangan Di Layan Mainan Zionis Yahudi UmnoApco.

>> Friday, August 20, 2010

Teks Khutbah Jumaat di sediakan oleh Jabatan Agama Islam Pulau Pinang.

Khatib yang membaca khutbah pula adalah seorang Melayu, dan syarat untuk menjadi Imam/Khatib sudah tentulah waras akal fikiran.

Dakwaan isu khutbah Jumaat di sesetengah tempat di Pulau Pinang menyebut nama Lim Guan Eng mengantikan nama YDP Agong, bagi gua hanyalah politik kotor dan terdesak umnoApco. Lebih kurang dengan isu banner PKR di Johor... hanya makhluk yang kepala otaknya senteng jer.. buat kerja bodoh macam tu... siapa lagi kalau bukan puak2 umnoApco yahudi laknatullah...

Untuk berbaik sangka, boleh saja gua katakan kenyataan dari Zahid Hamidi itu bersumberkan dari maklumat yang di rekacipta oleh ahli atau penyokong parti lahanat umnoApco itu, si Zahid Hamidi pulak tanpa soal siasat terus buat dakwaan sedemikian, nampak sangat bodohnya seorang yang bergelar menteri.

Jika sebaliknya boleh saja gua katakan juga semua itu hanyalah satu helah dan serangan politik bagi melagakan Istana dengan Pakatan Rakyat dengan menimbulkan isu perkauman dan agama.

Oleh yang demikian, YDP Agong yang cerdik dan berpengetahuan agama lebih arif dalam perkara ini. Ini semua permainan puak2 yang terdesak untuk meraih simpati dan sokongan dengan bermain isu perkauman. dan agama.

Permainan ini adalah permainan zionis yahudi yang telah menular dalam Malaysia, apatah lagi setelah menjadi penasihat keraaaaajaan Malaysia... budak tadika pun tahu perihal ini. Kepada rakyat Malaysia yang cerdik pandai apabila terbaca kisah sebegini dalam akhbar perdana, pastinya bolehlah lu orang gelak guling2 dengan lawak bodoh macam tu...

Selepas ini lu orang jangan terkejut pulak kalau Masjid Negeri Selangor sebut nama Benjamin Netanyahu atau Anwar Ibrahim pulak mengantikan Sultan Selangor. Kalau dah namanya umnoApco... sendiri mau ingat laaaaa.....

Selamat beribadah....

5 IkutSukaLu...::

Abang Chot,  Friday, August 20, 2010 8:17:00 PM  

Pakcik tu tetidoq kot masa khatib baca khetebah....

Anonymous,  Friday, August 20, 2010 8:29:00 PM  

Salam Bro
Maip-->siasat-->pass repot kat PDRM-->siasat-->pass kat Peguam Negara-->siasat-->Fail timbul kat tong Sampah-->siasat pass kat Lori Sampah-->siasat file terbuang--> Tempat buang Sampah--> siasat at last jadi Sampah terbuang.( kerana yg buat onah juak juak UMNOBN)

Anonymous,  Friday, August 20, 2010 10:31:00 PM  

bagus la.. zahid, harusanni.. lebey kurang je.. benda ntah betul ntah idak dia da canang satu mesia.. yg peliknya... nape individu tesebut nak bagi kat harusanni?? bukan ke gerombolan suka wat repot kat polis sejak kalah brapa negri kat tngan PR?? hahaha.. org x skolah je yg leh pecaya benda2 mcm ni. si zahid lak wa x tau aa nak ckp pe da.. wa rasa dia ptut ikut ckp LGE supaya bertaubat sempena ramadhan. hahahaha..
api perkauman semakin bertambah,gerombolan mengunakan tektik dajjal berguru dengan apco. siap sedia a semua.. umco ngan sekutunya semakin main bangsat.
(hurairah)

Lang Saturday, August 21, 2010 6:29:00 AM  

salam bro...

maklumat datang dr macai pencacai... zahid memang takde semayang kat penang... tp yg jud org dungu bila apa macai cakap semua dia tak semak.. pulun semacam jek... dia bukan tak tahu tuan penasihat dia tu jenis 25%...

jangan tunjuk bodoh kalau tahu otak kurang cerdik...

Mizix,  Saturday, August 21, 2010 7:25:00 AM  

salam bro...
memang ada khatib yg baca doa untuk LGE, tapi lepas baca doa untuk Agong.kat masjid saya buat macam tu

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP