IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Doakan Kecelakaan Terhadapnya.

>> Thursday, August 12, 2010

Gua hairan betullah dengan malaun laknat sekoq ni... si biawak sesumpah yang tak sedar diri, kecik2 tak nak mampus dah tua bangka menyusahkan orang. Asyik suruh orang bersumpah sana sini, yang dia punya sumpah apa dah jadi...???

Dulu dok memekak dengan 6 kotak rahsia kononnya, sampai la ni... senyap sepi, lepas tu bagi alasan macam cibai sialan jer...., memang dasar manusia haramjadah begitulah sifatnya. Masih ada lagikah manusia yang nak percaya dengan apa yang keluar dari lidah bercabangnya itu....


Pada pagi 10 Ogos 2010, di perkarangan mahkamah, pemberita Berita Harian menyatakan beliau di arahkan menanyakan soalan mengenai tuduhan Ezam Mohd Nor mendakwa kononnya saya telah menelefon beliau mengarahkan supaya menghalang lelaki mendekati Saudara Anwar. Saya dengan tegas menafikan tohmahan jahat beliau. Ezam sengaja mereka cerita setelah beliau bersama UMNO dan tidak sebelumnya.

Saya tidak pernah menelefon beliau mengaitkan Saudara Anwar seperti tohmahan tersebut. Saya kesal kerana nafsu politik beliau tidak ada batas; sehingga sanggup memfitnah saya selaku isteri dan ibu. Ternyata untuk kekal relevan sebagai alat pimpinan UMNO, kerja beliau hanya mencerca kami.

Saya telah enggan melayan sebarang kenyataan beliau yang di buat hasil menerima upah pimpinan UMNO, walaubagaimanapun kerana tuduhan tersebut berulang dan mengaitkan nama saya secara peribadi, saya mengingatkan beliau supaya hentikan kerja fitnah yang jelas fasiq.

Sekira beliau mengulangi fitnah tersebut, saya akan mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau dan merujuk beliau ke Mahkamah dan Mahkamah Syariah.
Sekian, terima kasih.

Dr Wan Azizah Wan Ismail
Presiden Parti Keadilan Rakyat.
P/s: Gua cadangkan tak perlu tunggu lama2..., saman jer... biawak sesumpah ni dan lihatlah apa akan terjadi padanya... orang macam ni tak harus di belas kasihan lagi..., tapi kalau saman di Mahkamah Kanggaroo Malaysia ni... boleh ke...????
ha..ha..ha.... takpun seluruh rakyat Malaysia yang tahu akan perangai bajingan sekoq ni... jom ramai2 pakat2 berdoa supaya manusia laknat seperti ini dan yang seangkatannya di balaskan dengan kecelakaan yang amat pedih dari Allah SWT.

2 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, August 12, 2010 12:51:00 AM  

Elok lah Datin Seri ingatkan dia ni...mudah-mudahan dia "sedar" dari mimpi dan igauan sejak duduk dalam reban umno ni.

Jika masih lagi terus meroyan tak tentu kalu eloklah bawa ke mahkamah supaya apa yang difitnshnya tidak menjadi kudis kepada keluarga Datin Seri dan juga perjuangan PR.

Saya sokong 100% di bawa ke mahkamah.....orang macam ni kena ajar sikit tentang adab dan budi!!

lintangjalong Thursday, August 12, 2010 2:26:00 AM  

alaa..apa takut DATIN seri..kan dah janji dulu apa apa pun jgn mengaku..samann jer..nanti lobang pecah susahh...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP