IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bangang Bangat..!!!!

>> Monday, August 30, 2010

Malam tadi gua bermimpi, "Isa.. lu di lantik sebagai ketua agama islam"... hahhh... gua pun terjaga... mana boleh beb..., itu taraf Alim Ulama punya kerja.., mesti tau Alif to Yaa soal Islam, baru boleh jadi ketua. Walaupun ianya hanya mimpi, gua tak layak beb..., serahkan sesuatu itu pada ahlinya..., baru betul dan sejahtera dunia akhirat, takda laaa.. huru hara macam kat Malaysia ni.

Kaki bodek tegar alat umnoApco dengan Istana Selangor.

Gua difahamkan mamat ni... dia punya karat biru dengan umnoApco memang tak boleh di sangkal lagi. Dan dia juga adalah Setiausaha Agama kepada Sultan Selangor.

Jadi mamat ini juga diperguna dan diperkudakan oleh umnoApco Selangor bagi mengaitkan sebarang isu berkaitan dengan sensitiviti agama dan menjadi alat mengadu domba kepada Sultan. Begitulah juga yang terjadi kepada seorang insan yang berani berkata benar. noktah.

Kepada Utusan Meloya dan parti haramjadah umnoApco, ghentikanlah kerja bodoh lu orang melagakan orang2 melayu beragama Islam dengan orang2 melayu mengaku Islam, serta menyeret Sultan/Raja2 dalam isu agama.

Lu orang kecoh gilababi dengan isu orang bukan Islam masuk Masjid tidak menutup aurat dan berhadas besar konon..., tapi lu orang lupa berapa ramai lagi orang2 yang mengaku Islam dan pemimpin2 wanita serta bini kepada PM 1Malaysia sendiri gagal untuk menutup aurat.

Islamkah dia.. ??? Kalau mengaku sebagai Islam wajib menutup Aurat..

"Bukankah rambut wanita itu adalah Aurat" - Utusan Meloya, Jamil Khir, Khusrin Munawi, Harusani dan semua Ulama totok dan pencacai umno sila jawap dengan ikhlas kerana Allah serta dengan penuh rasa takut kepada Allah, dan bukannya kerana takut kepada Pemerintah... !!!

Jika tidak...!!! Lu orang pun sama jer.. tarafnya dengan YB Serdang tu... so tak payah la nak kecoh2 nak tunjuk kebodohan lu orang pada semua.

6 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, August 30, 2010 6:26:00 AM  

e2 Hasan Ali buat apa kat Selangor? Tak kan garuk telor je? Pilihanraya ke13 nanti kalau Pakatan Rakyat calonkan Hasan Ali memang kohok!

Anonymous,  Monday, August 30, 2010 6:41:00 AM  

apa hassan ali boleh buat? teloo dah kena picit pasal isu ug.... kami pon dah tak berapa nak caya dengan dia!!!!

Lang Monday, August 30, 2010 6:50:00 AM  

salam bro,

kalau macam ni kena tanya brother ridhuan tee abdullah... dia kena mandi hadas dulu ke atau masuk mesjid dulu...

otaklunyai Monday, August 30, 2010 9:45:00 AM  

puak2 ubn laknatullah ni tafsir Agama ikut sedap dia jer. dia ingat Agama Islam tu mak-bapak dia punya. nak memandai-mandai... lagi satu punya dol... tu..yg ada pelajaran agama yg tinggi kunun, yg ada pangkat tinggi kunun, yg jadi tok tua agama kunun, yg jadi ulama kunun semuanya jadi bangang sebab nak bodek ubn... apa tak nya masing2 ada agenda peribadi.. ada yg nak pangkat tinggi lagi, ada yg nak gelaran tinggi lagi, ada yg nak projek, ada yg tak nak pencen, ada yg nak kena puji, ada yg nak tunjuk bagus, ada yg nak bodek, ada yg nak tunjuk kuasa, ada yg nak tunjuk pandai tapi baghal... suma tu bakal ahli Neraka Jahannam kalau tak sempat bertaubat... mempergunakan agama utk kepentingan diri... ini lah golangan yg menjual agama di akhir zaman... sudah2 lah hoiiii... bawak2 bertaubatlah di bulan yg mulia nih...

Isa Tuesday, August 31, 2010 6:01:00 AM  

otaklunyai,

Ulamak Suk bro... nak buat camna...???

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP