IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tak Boleh Blah Bebbbb......!!!!

>> Friday, July 23, 2010

Bila gua tengok gambar kat bawah ni... memang gua tak boleh nak tahan gelak beb... guling-guling gua bantai gelak beb..., memanglah tak elok mempersenda dan menjadikannya bahan lawak... gua akui perkara itu...

Tetapi jikalau sesuatu kreativiti itu di hasilkan atas perasaan benci dan meluat bagi menzahirkan perasaan itu.. apa salahnya kan... belasah jelah...

Lagipun ramai yang berkata, gambar memberi tafsiran seribu satu makna.. mengikut persepsi masing-masing. Gambar tu... gua rembat dari blog Kerajaan Rakyat. (nak baca full story sila klik kesana)

Gua sekadar nak berkongsi gambar jer...., gambar yang buat gua tak kering gusi.... kah..kah..kah....
 

Memang gua tak boleh blah... dengan gambar ni..... kah..kah...kah....

7 IkutSukaLu...::

Lang Friday, July 23, 2010 5:19:00 PM  

salam bro...

kalau gambar ni la... memang dah jadi 10 ten untuk beberapa bulan yang lalu, malah masih menduduki carta gambar lucu se mesia...

gua pon tak boleh bla jugak gambar ni...

pembela Islam & melayu sejati Friday, July 23, 2010 5:24:00 PM  

asalamualaikum 1malaysia,
(takkan salam ini pun salah)

bro ISa apsal PR punya tingkah laku macam haramjadah.memang kamu ini semua suka buat seks macam Anwar Al-Juburi.Apa salah D.S.Rosmah ?yang kamu nak buatkan gambar photoo editing...memang dasar PR punya perangai macam syaitan lakhanatullah..harap simpan jangut mcm kambing tua.PR memang dasar anak haram....cakap pandai mcm babi...sebab berkawan ngan DAP cina makan babi.bercakap penipu hina ayat2 quran sebab berbaik ngan hamPAS.wei lakhanatullah PR bawa bertaubatlahhh..cuba kalau orang lain letak gambar wan azizah kongkek ngan laki mat saleh...kau orang marah tak..?padahal bukti semua kami ada..cuma tak nak buat heboh jer macam PR...bertaubatlah bro....& istihar keluar dari Rejim PKATAN RAKYAt & join UMNO bersama-sama kita tegakkan islam & hancurkan org2 cina yg mempertikaikan kemelayuan kita..tak ke biieeeerrr....

ISA Friday, July 23, 2010 7:18:00 PM  

W'Salam Lang,

Yeaaa ke..., alamak gua dah ketinggalan keretapi banyak jauh la bro...

Tapi memang tak boleh blah punyearrr...

ISA Friday, July 23, 2010 7:24:00 PM  

Adus Pembela Islam Melayu Sejati buat hal lagi....

1Malaysia tu termasuk india dan cina dan kaum2 yang lain yang bukan beragama Islam. Perlu ke bagi salam kepada orang yang bukan Islam. Mana lu belajar wooiiii...

Pasal gambar pulak, cool la bro.. yang geng blogger lu semua edit gambar TGNA minum arak, Khalid Samad dalam Salib dan pelbagai lagi amacam...???

Lagipun gambar tu gua rembat dari blog lain, yang lu nak melalut sampai Anwar punya seks apahal.

Yang lu punya PM sorok kes kat PD dengan penyanyi pompuan dulu dan JJ meraba bontot pompuan kat Meridian Hotel apasal lu tak mau kecoh...

Bangang punya puak umno... wooiiii.. Najib tu Rasul idola lu ke...???? Apasal lu bangang sangat... kah..kah..kah...

Love Perak Friday, July 23, 2010 8:16:00 PM  

isa, hebat betul la pembela islam tu, dia sokong apco.. haha... gua pun ingat nak sokong apco lah lepasni... boleh gua tegakkan islam melalui apco.. hehehe

ISA Friday, July 23, 2010 8:20:00 PM  

Love Perak,

Gua nasihatkan lu pikir 50 - 60 juta kali bro... ha..ha..ha...

Anonymous,  Saturday, July 24, 2010 10:53:00 AM  

yeap bro....biasa la, klu dah kena kangkangan big mama.....mulu juak2 umno pn kononnya mcam lah ulama'al ular dalam semaaaaqq (panjang iqlab tu). Dakway haram jadah apa umno melayu. Klu nk brdakwah, g brdakwah kt mic mca nuuuu kt big mama 1st, supaya rambutnya yg berserabai tu ditutup dari pndangan syahwat harussanasini...hahahahhaahahaa(lawa lagi rambut bulu2 owang utan)
-Gua tkde blog sbb gua seorang pemikir bebas yg sntiasa memerhati dr gunung muhasabah - fahmie sindhu)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP