IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sokong Sapie Apedal Kata PAS Sesat.

>> Tuesday, July 06, 2010

Apa la... lu orang semua nih... nak membedal si Sapie Bedal tu... apa yang dia cakap tu semuanya betul maaa... memang betul apa "PAS adalah Parti Ajaran Sesat" dan gua sokong 100% kenyataan Sapie Bedal ni seperti di bawah;

"PAS Parti Ajaran Sesat" kerana;
 
1) Semua Jemaah PAS berpegang teguh kepada Al-Quran. Patuh pada Rukun Islam dan Rukun Iman.
2) Semua Jemaah PAS takut kepada Allah dan menunaikan Solat.
3) Semua Jemaah PAS menutup Aurat dan tidak bercampur gaul dengan yang bukan muhrimnya.
4) Semua Jemaah PAS Tak minum Arak, Berjudi, Dangdut dan mengamalkan perkara2 HARAM.
5) Jemaah dan Pemimpin PAS tak ada sebarang pertuduhan membunuh Model Cun, Ahli Parlimen dan sebagainya.
6) Pemimpin PAS tak terlibat dengan skandal Perwaja, BMF, PKFZ, AP dan banyak lagi...
7) Pemimpin PAS tak ada rumah yang berharga RM Juta-Juta.
8) Pemimpin PAS ramai yang boleh menjadi Imam Solat, Berkhutbah Jumaat/Hari Raya, jadi Imam Solat Jenazah dan sebagainya.
9) Pemimpin PAS tak pandai nak bermain cinta terlarang dengan bini orang atau anak orang kat PD, Langkawi dan hotel2 mewah.
10) Isteri2 pemimpin PAS tak pernah terjumpa kotak hitam dalam kapal mewah putera raja.
11) Isteri2 pemimpin PAS tak pandai nak cium2 hero hindustan dan peluk budak badminton.
12) weiii... Sapie Bedal... lu pulak sambungkan untuk gua... letih aarrr... jari jemari gua nak taipkan untuk lu...

So... seperti sebab2 di atas itulah gua sokong sesangat kenyataan Sapie Bedal nih... kerana Parti PAS ni bangang dan bodoh tak ikut cara umnoapco yang bersekongkol dengan APCO Yahudi Laknatullah pasal tu diorang jadi sesat.

Kalau lu orang semua tak nak sesat macam Parti PAS, sokonglah umnoapco yahudi laknatullah... pasti selamat dunia akhirat... tak begitu Pak Sapie Bedal.... ???

Ini satu hal..., yang puak2 PAS Johor ni apasal pulak...?

Sudah gila ke apa... ada ke... patut pergi buat laporan polis pasal kenyataan Sapie Bedal tu..., lain kali pergi la buat repot kat Hospital ke... Balai Bomba ke... atau pun Kedai Hardware... barulah tindakan siasatan segera di jalankan oleh pihak2 yang berkenaan.

Aduuiiii... buat semua ahli2 PAS dan PR... lain kali jangan buat kerja bodoh dengan membuat laporan Polis, pergi buat laporan kat tempat2 yang gua nasihatkan tu... percayalah... dah berapa kali gua pesan... dah berbuih mulut gua... macam buih kat mulut raja katak bila dia gian nak mengawan...

Lu orang buat repot polis tak berguna beb.... sebab lu orang takda kabel umnoapco... gila la.. lu orang semua nih... lu orang buang duit RM2.00 jer... nak beli salinan repot.. siapa yang kaya... Balai Polis tu.. jugak yang kaya... daripada buang duit RM2.00 bagi kat polis, lebih baik lu sedekah kat rumah anak yatim... pahala pun dapat..

Ohh... sebelum gua terlupa, ada sorang penyokong umnoapco dari Bahagian/Cawangan Somalia nih kata.. orang pergi Mekah buat Haji tapi bawa balik toyol... klik link. (baca komen) macam tu punya kepala otak khurafat pun masih ada lagi ke...?

Jawapannya: Ada.. bro... hanya dalam parti yang tak sesat seperti umnoapco saja... yang masih ada kepala otak khurafat macam tu.... kah...kah..kah... oppsss... sambung balik cerita... Sapie Bedal nih....

Ramai di kalangan Pemimpin2 PAS yang dah pergi Haji beb... mungkin itu salah satu sebab kepada kenyataan Sapie Bedal iaitu PAS Parti Sosat..., dan sebab tu juga ramai pemimpin umnoapco yang masih belum menunaikan Haji walaupun berkemampuan... takut nak bawa balik Toyol agaknya... kecuali si Khir Toyo jer... pasal dia memang spesis tu.... ha..ha..ha... pandai2 lu orang lah nak tambah huruf apa kat hujung nama dia tu... kih..kih..kih...)

Gua nak tercirit jap... chow... opppss tersesat atas kepala Sapie Bedal....

4 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Tuesday, July 06, 2010 9:23:00 AM  

salam

setiap org punya cara..
politik kebanyakan menghalalkan cara asal menyebelahi mereka..
jangan taksub..
umno ka pas ka dap ka.. atau mana mana lagi parti politik.. x seratus peratus betul.. idealogi pun berbeza...
asal jgn hancurkan malaysia sudah coz saya nak idup aman damai di malaysia

dina nur zulaikha

CodeNameSomaliPirate Tuesday, July 06, 2010 1:41:00 PM  

To dina nur zulaikha

Nasib baik la ADA TAMAN kat blog yang sentiasa panas ini.

ISA, ko jgn jealous

Isa Wednesday, July 07, 2010 7:47:00 AM  

dina nur zulaikha,

lu jaga2.. tu pirate somalia nak mengendeng tu... nama pun pirate beb...

ha..ha..ha...

Anonymous,  Thursday, July 08, 2010 1:09:00 PM  

ALAH.. X HERAN NYE, KALO DAH REZEKI.. MENJADI GAK..

CUMA NAK PESAN.. JGN LAH GANAZ SANGAT..
TERLAJAK PERAHU BOLEH UNDUR.. TERLAJAK TUT....
BOLEH BENJOL..

BERJUANGLAH UNTUK BANGSA MALAYSIA

DINA NUR ZULAIKHA

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP