IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Pembohong...????

>> Thursday, July 22, 2010

Laporan akhbar Malay Mail pada 7 Julai 2010 menyatakan Kapal Selam pertama negara KD Tunku Abdul Rahman mengalami kerosakan selepas ujian di laut tropika.

Pada 11 Julai Panglima TLDM menafikan laporan tersebut dan mengatakan laporan Malay Mail adalah tidak tepat dan mengelirukan.

Nah..., memang rakyat dah keliru. Kalau tidak tepat dan mengelirukan KDN sila ambil tindakan, siasat Malay Mail dan batalkan permit.

Ooppsss... Siapa pula nak berdemo bakar akhbar Malay Mail ? Peneroka Felda ? Laskar TLDM ? Perkasa ? Pemuda umnGokApco

TLDM NAFI KAPAL SELAM ROSAK - Berita Harian 11 Julai 2010

KUALA LUMPUR: Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) menafikan laporan media, bahawa kapal selam pertama negara, KD Tunku Abdul Rahman (KD TAR) sudah tidak berupaya menyelam disebabkan mengalami kerosakan besar.

Panglima TLDM, Laksamana Tan Sri Abdul Aziz Jaafar menyelar laporan akhbar harian berbahasa Inggeris itu dan menyifatkannya tidak bertanggungjawab kerana menyiarkan maklumat tidak tepat dan mencemarkan imej TLDM. “TLDM kesal dengan laporan itu yang ternyata tidak tepat dan mengelirukan, menyebabkan orang ramai menerima maklumat salah mengenai status sebenar KD TAR,” katanya dalam satu kenyataan di sini, semalam. Aziz berkata, tidak ada negara yang membincangkan mengenai status operasi kapal salam berkenaan melalui media kerana ia adalah senjata strategik yang sensitif.

Manakala MalayMail pula melaporkan;

'KD Tunku Abdul Rahman' moored as more problems crop up - Submitted by Najiah on Wednesday, July 7th, 2010

KD Tunku Abdul Rahman Local Royal Malaysian Navy (RMN) Sabah submarine Teluk Sepanggar naval base

MARHALIM ABAS
Wednesday, July 7th, 2010 12:35:00

PETALING JAYA: KD Tunku Abdul Rahman remains at the Teluk Sepanggar naval base in Sabah as problems have again resulted in the submarine being docked.

The Malay Mail was informed by defence industry sources that the unspecified problems were detected after the submarine completed its tropical water trials last month. A routine maintenance check later revealed the problems.

Since then, the submarine has remained at the naval base unfixed.

It is learnt although the vessel obtained its Initial Operational Capability (IOC), it may take longer to be declared fully operational.
Hahhh.... siapa yang betul nih..., adussss... Malaysia apa yang cuba di sembunyikan kepada rakyat dan siapa yang jadi pembohong sekarang ini...??? MalayMail atau TLDM...???


Duit rakyat dah banyak habis untuk beli Besi Buruk tu...???

3 IkutSukaLu...::

garamlada Thursday, July 22, 2010 12:19:00 PM  

Apabila pemimpin utama negara suka berbohong, bini berbohong dan suka melayan nafsu maka seluruh yang berada di bawahnya pun akan berbohong....apa-apa sahaja yang berkait dengan UMNO..memang bohong !!

CodeNameSomaliPirate Thursday, July 22, 2010 1:51:00 PM  

Bro!

Wa tarak bohong. Wa punya kapal selam menyelam dengan baik nya.....

Lang Thursday, July 22, 2010 3:45:00 PM  

salam bro...

lu ada ingat itu enjin ada ilang ka?... sapa kena rembat sapa kena hambat?....

lu ingat ini kapal tak selam mcm mana... sapa rembat... sapa pulak kena sumbat?....

tunggu perancis dulu... baru lu dan gua dan semua akan tau sapa rembat... yang kena sumbat... gua agak itu reporter la... boleh kena ISA tau... mengancam keelamatan negara....

kalau ada loji nuke nanti... kalau bocor itu loji... reporter ka sapa ka... kena bagi tau loji dalam keadaan perfect... itu macam la baru happy government..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP