IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

MukaBuku (FaceBook) - Binatang.

>> Saturday, July 17, 2010

Lu orang agak2 kalau binatang ada fb, macam manalah gayanya cara diorang berchatting, agak2 beginilah yeaaa... komen-komen binatang tersebut kat STATUS yang macam lu orang semua selalu post tu.......

CICAK: Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ malam nih...

NYAMUK: Baru habis ronda rumah Ajoi... kenyang burp, Alhamdulillah. ..

AEDES: Baru jer.. selamat bagi injekan maut, yeah!!!

AYAM: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!...

CICAK : Isteriku tersepit pintu... warghhhhh...

KUCING BETINA: "Anak I yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa."

AYAM : Kawan2... kalu esok guwe tak update... bererti guwe udah digoreng... I luv u all... jangan luper wat kenduri arwah untuk I yeaa...

NYAMUK: Siooot.., sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa...

CICAK : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap... baru beli videocam baru ...

KUCING: Baru jer... add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

TIKUS: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

KATAK : Malam ni nak wat konsert la.. dah lama x ujan ni.. hangat.. oii..

ULAR: Rasa macam nak makan lauk telo la malam ni.. mana nak cari ek..

ANJING: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya orang.

KUDA: Patah kaki, Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

KURA-KURA: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab macam siput babi

SIPUTBABI: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab macam kura2

GAGAK: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles

BURUNG KAKAK TUA: Penat betul nak ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

BABI HUTAN: Susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

KERA: Semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah

TIKUS: Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali.

LALAT: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah... hari ni jumpa nasi bungkus.

SOTONG; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

KUCING: Update petang karang tepat jam 5.00pm slow2 ngendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan Kak Lela Majnun...

LIPAS: Merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkan... gerun tengok member aku kene tarik dengan jeli2 panjang kepunyaan cik cicak.. eee seram nyeee....

ITIK SERATI: hahahhaa lawak2 ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2... nak tiru aku le tu.. lol....

IKAN LAGA: Boring sey, duduk sorang2 dalam tanki ni.

IKAN PARANG; Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok

IKAN JERUNG: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(

IKAN SEPAT: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al-Fatihah

IKAN BILIS: Wah ramainya kawan kita. Tahniah Remy, ko kawan aku yang ke 5000.

IKAN AROWANA: Cantik tak sisik I? Cantik kan...?

IKAN MAS KOKI: Macam mana nak kurus nie?

11 IkutSukaLu...::

Unknown Saturday, July 17, 2010 12:39:00 AM  

sesekali layan lawak ok gak.
Agak2 kalau kucing najib chat sekali,apa dia nak cerita? kah kah kah.

mahaza Saturday, July 17, 2010 12:39:00 AM  

ko buat aku gelak tak hengat tengah malam ni la... ko buat sendiri ke?

ISA Saturday, July 17, 2010 12:48:00 AM  

ijoks,

Camna nak gi ngendap kucing Najib bro.. sekuriti ketat beb... ha..ha..ha...

ISA Saturday, July 17, 2010 12:49:00 AM  

mahaza,

tengah boring giler nih... merapu jelah...

Anonymous,  Saturday, July 17, 2010 12:51:00 AM  

bawah ketiak big mama,keh keh keh

adam,  Saturday, July 17, 2010 7:12:00 AM  

ha ha lucu la
minta izin tuan blog utk copy n paste di facebook saya.sya akan linkkan blog tuan

jebatderhakaka,  Saturday, July 17, 2010 7:28:00 AM  

tengah tiduq pun aku tergelak lagi.. ya Allah ampun

Anonymous,  Saturday, July 17, 2010 1:39:00 PM  

Salam
Binatang pun pandai bercakap sekarang... hebat.....
AyahSu

teratailiar Saturday, July 17, 2010 4:10:00 PM  

wakaka...
class brader...
lawak tp ada mesej...
bila nak buat novel satira?

Anonymous,  Sunday, July 18, 2010 11:34:00 AM  

KUCING PARSI NAJIB:cilakak tul bib mama sondol dada dia kat bulu aku..eeeegeli

Anonymous,  Sunday, July 18, 2010 5:14:00 PM  

hhhehee.... lucu benar..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP