IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Mengigil Hari Beb... Kenapa ekkkk...????

>> Wednesday, July 14, 2010

Weiiii.... apasal ni... kaki gua gigil... tangan gua pun gigil jugak ni.... kepala otak gua pun mengigil sama... terketaq-ketaq nih..., dah tu asyik terbatuk-batuk jer... macam ada orang dok sebut-sebut nama gua apa dah jadi dengan gua nih....


Bala... gua dah sampai ke...??? Mana gua mau lari nih....??? Adusss.... gua dah kowtim sama 1Malaysia... gua ingat dah selesai... kali ini gua kena kowtim sama 1Dunia pulak... CNN...??? Al-Jazeera...??? perghhh... banyak tu nak kena kowtim, pening kepala gua....

4 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Wednesday, July 14, 2010 11:09:00 PM  

Salam Isa,,,, kat malaysia ni leh lah cowteam,,,,, kat sanun tak dapek doooohhhh !!!!!!!!!!

hj jamaludin,  Thursday, July 15, 2010 12:07:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Tapi Bro ISA,Laksamana Hang Tuah Pernah berkata " Tak kan hilang Melayu di dunia " . Najib masih ada di dunia dan Aminah Mongolia dah tak ada di dunia . So gua rasa Najib pakai tangkal Hang Tuah BRo! Dan peribahasa Melayu Perkasa pernah berkata " OMBAKNYA KEDENGARAN, PASIRNYA TIDAK KELIHATAN. ertinya Khabarnya (aduan PI BALA)telah kedengaran,tapi buktinya (nak dakwa)belum ada.Lagi satu Bro, kalau RPK boleh cabar PDRM/SPRM tangkap beliau di London . Najib pun boleh cabar undang2 dunia tangkap beliau di 1 Malaysia.Very very complicated kes ini bro . Bagaikan meneka telor ayam dan ayam , siapa dulu di cipta oleh Maha Pencipta?????????????????????

hjketotol,  Thursday, July 15, 2010 1:05:00 AM  

Hj.Jamaluddin,
Tak siap nak tangkap Najib.Dalam dunia politik,perkataan "bunuh" tu tak semestinya bunuh cara fisikal.Kalau nama Najib disebut berulang-kali dalam temuramah Bala dengan pihak polis Prancis,dimana Najib nak letak mukanya dipentas dunia.Apa pula kata orang Malaysia,punya PM yang terlibat dengan skadal Scopen ni?PRU ke13 tak lama lagi.Haji ada nampak? Itu baru cerita kapal selam belum lagi buka kisah Altantuya.Memanglah giggil,tulang boleh reput hoi!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP