IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dah Selaraskan... Belum..???

>> Thursday, July 29, 2010


Pandai-pandai lu orang la... nak selaraskan macam mana...

lawak malam jumaat... ha..ha..ha....

4 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Friday, July 30, 2010 12:29:00 AM  

Laras jgn tak laras,,,,,,,,,,, !!! malam jumaat ni elok naik mak aji hahahahahahhahahahah

Isa Friday, July 30, 2010 12:47:00 AM  

Salam Pak Oncu,

Eden boleh guno perkataan Selaras...

Ekau tak boleh guno perkataan "Selaras", berlaras-laras tuuuuu....

kah..kah..kah..... eden tongah golak guling2 nihhh....

Lang Friday, July 30, 2010 6:12:00 PM  
This comment has been removed by the author.
Lang Friday, July 30, 2010 6:13:00 PM  

salam bro...

asal usul kata selaras tu untuk senjata... yang sulit2 pon senjata jugak... senjata sulit letak dimana... naik turun memang itu fungsinya..

jd kesimpulannya...

selaras adalah sama erti naik...
perkataan naik sudah menjadi perkataan yang sensitif... kena lah gantikan perkataan yg seerti.... selaras....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP