IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Usaha Pembodohan Rakyat Sudah Bermula.

>> Sunday, June 27, 2010

"Dalam perlembagaan UMNO memang disebutkan kita memperjuangkan agama (Islam). Kita yakin dengan kemasukan golongan ulama ini, mereka akan membantu kita memperkuatkan lagi parti kita.

"Mereka boleh membantu (menjelaskan) dan menangkis segala tohmahan-tohmahan dalam bidang agama seperti yang sering dikatakan (pihak tertentu) kononnya kita tidak boleh berpakat dengan Umno.

"Tetapi dengan adanya keyakinan ulama-ulama ini, ia menampakkan ulama pun boleh terima perjuangan Umno," katanya kepada pemberita sebagai mengulas penyertaan 40 ulama muda ke dalam UMNO baru-baru ini.

Itulah kenyataan dari Shapie Bedal yang dilaporkan oleh Berita Hairan.

Ok... sekarang semua orang dah boleh nampakkan game yang di mainkan oleh puak2 haramjadah ni, mula2 ugut dan perangkap seberapa ramai individu agamawan, kemudian gembar gemburkan cerita kononnya "ulama muda" (bukan taraf ulama pun)  nak masuk umno, kemudian buat majlis sikit2 kepada individu2 tersebut dan ada juga yang tertipu untuk hadir pada majlis tu.., media pencacai  pulak dah get ready... untuk spin cerita baikkkkk punyeaarrr....

Sekarang tibalah masanya menjual cerita pembodohan kepada rakyat kononnya seperti yang dia katakan..., itulah caranya politik CIA, Mossad dan sebagainya iaitu mengikut acuan dan kepala hotak Yahudi...dan part paling best.. bila si haramjadah tu katakan;

"Dalam perlembagaan UMNO memang disebutkan kita memperjuangkan agama (Islam)."
weiii.... bangsat2 umnoapco tolong bagitau kat gua dalam hal mana dan perkara apa lu orang memperjuangkan Islam...??? cakap macam cibai wal haramjadah... asyik nak perbodohkan rakyat jer.. sialan nih... piiiraaahhh mampus.. dasar pembohong dan hipokrit agama.

1 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Monday, June 28, 2010 12:12:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Kalau ikut kenyataan dari Shapie Bedal perihal 40 Ulamak yg masuk UMNOBN tempuh hari sama macam cerita "Bomoh dan sang beruang" dalam cerita P.Ramlee "DO RE MI " lakunan A.R.Tompel dan Ibrahim Din.
"Apa sahaja bomoh (UMNOBN) buat , si bomoh akan cakap, kalau tak percaya tanya dgn si Beruang ( Ulamak Muda), belum si beruang tu nak cakap , si bomoh dgn paksa mengagokkan kepala si Beruang ( Ulamak Muda)untuk menyetujui apa yg si Bomoh ( UMNOBN )tu buat . Walaupun si beruang(Ulamak Muda) itu tahu si Bomoh(UMNOBN) Itu Temberang nak kenakan orang Melayu sahaja.Orang Melayu mudah ditemberangkan oleh UMNOBNAPCOJUDI.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP