IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umnoapco bankrap idea... tanda nak mampus...

>> Monday, June 21, 2010

Sebelum ini gua dah katakan kebanyakkan mentoghi dan pemimpin umnoapco yahudi laknatullah ni.. bangang2 belaka, takda benda lain dah yang diorang nak usahakan untuk orang melayu nih... cuba baca kat bawah ni..

Slogan Umno 'Hidup Melayu' dicadang diubah kepada 'Melayu Cemerlang' agar relevan dengan suasana dan perkembangan negara masakini.

Idris Jusoh berkata dalam era inovasi dan kreativiti, slogan Melayu Cemerlang diyakini lebih sesuai untuk menggerakkan orang Melayu supaya mampu bersaing dengan bangsa-bangsa lain yang kini lebih ke hadapan.

"Slogan Hidup Melayu lebih menjurus kepada membina asas perjuangan dan kekuatan bangsa Melayu di era sebelum dan selepas kemerdekaan negara," katanya. - Mkini
Apa diorang ingat orang melayu akan jadi kaya, mampu bersaing dengan bangsa2 lain..., apa diorang ingat orang melayu boleh berjaya dengan makan Slogan jer...  bangang betul... laa.. si pencetus idea tu, itu semua bodek punya pasal.

Daripada kecoh nak tukar Slogan Melayu... lebih baik puak2 parti peningalan penjajah ni cari idea nak tukar nama parti diorang yang dalam bahasa enggeris tu kepada bahasa melayu.

Nama parti sendiri pun dalam bahasa enggeris... tak melambangkan identiti kemelayuan, ada hati nak bercakap soal Melayu... macam haramjadah jer.. gua tengok diorang punya ampu bodek..

Itu tandanya puak2 yahudi umnoapco laknatullah ni dah bankrap idea... petanda dah nak mampussss.... ha..ha..ha... Melayu Cemerlang..???

Cemerlang di Pusat Serenti, Cemerlang di Pusat2 Hiburan, Cemerlang buang anak, Cemerlang Merempit, Cemerlang ntah apa kejadah lagi yang pelik2 tapi benar...

Dan puak umnoapco sememangnya Cemerlang dalam usaha membodohkan orang2 Melayu...

1 IkutSukaLu...::

noorafzan.blogspot.com Monday, June 21, 2010 3:27:00 PM  

betul tu..
tukar nama jadi melayu dulu.
dari dulu nak antarabangsa je ..
haha~

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP