IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Parti Mana Yang Donald Duck Maksudkan..???

>> Tuesday, June 22, 2010

KUALA LUMPUR, 21 Jun (Bernama) -- Parti komponen Barisan Nasional tidak sepatutnya memainkan isu sensitif berkaitan agama dan kaum, kata Naib Presiden MCA Datuk Donald Lim Siang Chai.

"Bercakap memang mudah tetapi sepertimana yang anda tahu, senario politik masa kini semakin rumit," kata Timbalan Menteri Kewangan itu selepas melawat Memorial Tun Abdul Razak di sini hari Isnin.

"Dan apa yang paling penting dalam hidup ialah, kita mesti bersikap merendah diri dan belajar menghormati orang lain. Jadi, jika kita, pemimpin Barisan Nasional memainkan isu sensitif, ia boleh menjejaskan kedudukan kita."
Betul tu.. apa yang Donald Duck... oopppsss... Donald Lim katakan, sepatutnya nasihat seperti itu di tujukan khas kepada rakan komponennya iaitu Menteri KDN dan KPN dalam isu mereka tentang serangan terhadap kuil Batu Caves dan kuil Kuan Yin di Air Itam, dan lagi cubaan membakar gereja yang di cipta oleh puak2 yahudi umnoapco laknatullah sebelum ini.

Begitu juga dengan kes meletakkan kepala babi di masjid Taman Medan, ehhh... apa sudah jadi dengan semua kes2 itu... berjayakah polis malaysia yang serba cekap menyelesaikannya... atau...???? ha..ha..ha... sendiri mau ingatlah... sendiri cipta..sendiri siasat... sendiri buat kenyataan... aaahhhh... melayu mudah lupa... apa ada hal... case closed..

Jadi kepada puak2 umnoapco yahudi laknatullah, PERKASA yang tak perkasa, PEKIDA yang Pe..gida.., RELA yang tak rela... dan NGO-ngo pencacai parti umnoapco haramjadah tu... henti-hentikanlah provokasi perkauman dan provokasi terhadap agama.. permainan lu orang semua yang berupa haramjadah tu... nak termuntah gua dengan game lu orang yang serba jijik dan jelek itu...

Rakyat sekarang dah cerdik..., takan termakan dengan cerita perkauman lu orang semua, hanya "Melayu Cemerlang" di kalangan Melayu Felda, PERKASA, PEKIDA RELA dan NGO-NGO bangang macam lu orang jer.. yang terkinja2 macam beruk yang masih lagi bercakap soal perkauman... lu orang memang spesis Bangang Cermerlang punya Melayu...

Melayu2 Cerdik dah tak bercakap soal perkauman ini semua, kerana mereka sedar dan menerima hakikat sejarah bahawa Malaysia ini berbilang kaum aka bermasyarakat majmuk. Walaupun penerimaan syarat pendatang/bangsa/kaum asing sebagai warganegara dipersetujui oleh puak2 lu orang jugak semasa kowtau dengan penjajah dulu.... ohhh hampir gua terlupa dan sekadar nak mengingatkan semula... parti lu orang semua adalah parti warisan penjajah... pasal tu masih menerapkan warisan penjajah yang lu orang sanjungi, contohnya nama pada "umno" itu sendiri... kah..kah..kah..

Apa makna umno tu wooiii... "united monkeys national orgasm"... itu pun tak melambangkan semangat kemaluan.. oopppsss... sori sekali lagi.. maksud gua.. semangat kemelayuan yang lu orang perjuangkan..., makna nama parti sendiri pun tak berteraskan "Kemelayuan" itu pun lu orang masih ada hati lagi nak perjuangankan "Ketuanan Melayu... or... Melayu Cemerlang... or... WTF... laa..." dengan lu orang punya Melayu... bikin malu pada Melayu Felda jer... yang dah sememangnya malu kerana RM4.5 billion dah lesap kena rembat dengan lu orang punya orang melayu jugak... tinggal RM200juta jer... 


Kepada Melayu-Melayu yang ada akal yang di anugerahi oleh Allah SWT... buka dan singkaplah sejarah perjuangan umnoapco dan pemimpinnya yang penuh dengan slogan2 sebagai momokan mendodoikan lu orang semua kononnya perjuangkan nasib bangsa melayu... sebaliknya adalah hipokrit belaka untuk menjaga kepentingan dan kekuasaan mereka sahaja.

Bagi pemimpin2 umnoapco lu orang semua tak ubah seperti barua kepada mereka, dengan sedikit imbuhan RM dari pemimpin parti haramjadah umnoapco lu orang terus setia dan dalam masa yang sama lu orang masih merempat di kampung2, di setinggan2 bersusah payah mencari rezeki... sedangkan pemimpin lu orang kereta bersusun dalam "car porch", tak pernah ke... lu orang terasa seperti diperbangangkan dan diperbodohkan oleh pemimpin2 lu orang semua... so... cuba2lah duduk dan renung2kan.. apa yang lu orang dapat dengan perjuangan lu orang selama ini...???

Melainkan lu orang dikalangan Melayu Cemerlang seperti segelintir kawan2 gua... ha..ha..ha... bukan setakat Melayu Cemerlang sahaja.. malahan Terbilang dan Gemilang..., masih menyimpan nombor keahlian umno untuk projek dan bisnes..., bila di minta derma sumbangan atas nama parti diorang hulur... takda masalah tapi setakat berpada2 sahaja... apabila time mengundi... PI MAMPUS LAAAAA... dengan umno..

So.. terimalah hakikat sejarah tersebut.. dan jangan jadi seperti anjing-anjing yang terlolong menyalak tak tentu pasal konon perjuangkan Melayu dan melaga-lagakan di antara kaum. Kerana kebodohan itu berasal dari lu orang punya "ancestor" sejak 50 tahun dahulu.... kah..kah..kah.....

Ehh..ehhh... yang di maksudkan oleh Donald Duck sebagai parti komponen barisan nasional tu.. parti mana eekkkk...???

1 IkutSukaLu...::

AzamDin Tuesday, June 22, 2010 12:35:00 PM  

united monkeys national orgasm

ahahhahaah betul la bro smangat kemaluan.. ahahahahahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP