IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Padan Muka Pengkhianat Rakyat Kelantan...!!!!

>> Thursday, June 17, 2010

Pembatalan Siaran Langsung sebenarnya bukan berpunca dari hujan lebat, tetapi lebih kepada cubaan menyembunyikan "sambutan dingin" rakyat Kelantan terhadap Perdana Menteri Malaysia yang dijadualkan akan merasmikan Kelantan Fiesta malam tadi.

Beb... korang ingat TV nak siar ke laporan secara langsung kalau jumlah kehadiran tak sampai pun 500 orang untuk acara Gilang-gemilang macam ni..?

Kos untuk malam pembukaan tak mustahil mencecah ratusan ribu ringgit. persediaan untuk pentas untuk konsert je pun kita tau bukan sikit puluh-puluh ribu, tapi makan ratusan ribu ringgit. yang tu belum kira dengan kos bunga api lagi tu.

(Inilah muka pengkhianat laknat, perut dan hati busuk sampai ke usus Negeri Kelantan, pasal tu Allah turunkan hujan selebat2nya... mengagalkan program jahat umnoapco/bn yahudi laknatullah, akibat membatalkan acara perasmian oleh Pemangku Sultan Kelantan dan TGNA).
 
Stopa Jeli ni orangnya hebat... masa yang ada digunakan sebaik-baiknya untuk memuji Murujib... kata Stopa Jeli - "Najib adalah sorang yang sangat bagus, dia bagus sebab sepanjang Murujib jadi PM, dah 5 kali Murujib datang ke Kelantan dan itu tanda dia prihatin"...

Memang la kau prihatin. kau tu perompak, sebelum nak merompak, kena la survey rumah mangsa dulu. duit royalti bila nak bayar Murujib weh..?

Dalam ucapan pendeknya pulak, Stopa Jeli mengajak rakyat kelantan untuk menaiki keretapi untuk mencapai matlamat pembangunan. Oi Stopa, kalau nak membangun, jangan naik keretapi, naik la jet, naik roket, baru boleh sampai bulan, naik keretapi nak gi mana..? Nepal..? Bodo betul la Menteri Jeli ni.

Habis ucapan, "dimaklumkan bahawa semua program pada malam ini dibatalkan atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan" Kah kah kah kah kah...!!! kena kencing..!

p/s - sebuat pasal "Perjanjian" dalam Malaysia ni ada 1 menatang je yang tak reti nak tepat janji dan ikut perjanjian... menatang tu ialah UMNO/BN... yang sokong UMNO/BN ibarat penyokong menatang. Hanya menatang sahaja menyokong menatang..! - Kami Nak deris Nnatang..!

Jadual asalnya, perasmian akan dibuat oleh PM Malaysia Dato' Seri Murujib pada jam 9:00 malam tapi sampai jam 10:00 malam dewa Murujib gagal tiba. Yang tiba akhirnya ialah Stopa Jeli.

Apa punya suwey Program malam tadi aku pun tak tau. Sebaik Stopa sampai, bacaan doa dimulakan, sebaik saja doa habis dibaca, MC ambik alih microphone untuk teruskan majlis... baru cakap 2-3 patah - Zap...!!! BLACKOUT..!

Seluruh Stadium bergelap. betul-betul suwey 77. Majlis diteruskan, Stopa Jeli akhirnya hanya berucap dengan menggunakan Heiler. aku tengok dah macam demonstrasi aman la pulak. Apa kes majlis gilang gemilang pakai heiler..?

(*) sumber foto dan artikel dari Pojie - Perisik Rakyat.


p/s: Kalau mamat pengkhianat rakyat tu tak tau malu dan sedar diri juga dengan kifarah yang Allah SWT turunkan, tersangat eloklah pada PRU-13 nanti rakyat Kelantan humbankan dia ke longkang... dasar pengkhianat dan pendengki macam tu.. bukan boleh di buat kawan... apatah lagi jika di lantik sebagai pemimpin.... macam sial dan celaka punya makhluk.. mampuskan umno/bn yahudi laknatullah dari mukabumi Kelantan.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP