IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

KJ... Lu Biar Benar Bro....!!!

>> Friday, June 04, 2010


Di beritakan kurang lebih hanya 200 orang sahaja hadir dalam perhimpunan anti-Israel anjuran Pemuda umnoapco yahudi laknatullah di Masjid Negara selepas solat Jumaat tengahari tadi. Yang  hanya berlangsung selama 30 minit dengan ucapan dari pemimpin Pemuda umno dan wakil NGO.

Tampil dengan berpakaian putih, mereka bertakbir dan melaungkan slogan anti-Israel seperti "hancur Israel", "jahanam Israel" dan "selamatkan Palestin".

Ketua Pemuda umnoapco Khairy Jamaluddn dalam ucapannya berkata pihaknya berharap kerajaan sentiasa memberikan keutamaanya dan memastikan kepentingan rakyat Palestin terbela.

Turut hadir wakil-wakil NGO, antaranya daripada Pertubuhan Peribumi Perkasa Negara (PERKASA), Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) dan Gabungan Belia 4B Malaysia.

Alhamdulillah... sekurang-kurangnya ada juga dari puak umnoapco ini yang masih ada kesedaran diri tentang bahaya dan kekejaman pengaruh Israel Yahudi Laknatullah kepada umat Islam dan negara terutama sekali kepada rakyat Palestin. Walaupun sambutannya kurang menyengat dan tidak seperti sambutan yang diberikan kepada Pakatan Rakyat di bawah ini.

Sekiranya begitu... alangkah baiknya jika puak2 umno apco yang melaung dan melalak tengahari tadi, turut mendesak pemimpin jahanam mereka supaya menamatkan khidmat Apco sebagai penasihat Najib dan negara. Itulah langkah yang sebaik-baiknya....

ha..ha..ha... ada berani ka... wahai pemuda2 umnoapco... atau laungan lu orang semua tu hanya retorik semata2.... kah..kah...kah.... apalah salah sekiranya lu orang bersama2 meramaikan dengan kumpulan Pakatan Rakyat tadi.

Demi Islam mengapa harus berdemo menyatakan bantahan terhadap Israel Laknatullah itu dalam keadaan berpuak2 dan berbeza fahaman politik....??? Bukankah lebih molek jika yang 200 orang itu menyertai yang ribuan orang...

"Hancur Israel", "Jahanam Israel" dan "Selamatkan Palestin"
"Selamatkan Malaysia dari Najib Razak umno dan Apco Israel"

6 IkutSukaLu...::

CodeNameSomaliPirate Friday, June 04, 2010 10:55:00 PM  

Wahai ISA !

Tolong beritahu berapa duit yang diterima dari puak-puak PR untuk misi keamanan sebanyak 6 kapal ke Gaza?. Sekupang pun takde!!!!!! tapi sebok berdemo....

Tahu tak orang UMNO yang namanya Tun Dr Mahathir Mohamed MENAJA 3 BUAH KAPAL misi ke Gaza termasuk kapal yang sedang berlayar bernama RACHEL CORRIE itu!.

PAS sumbang apa, buah pelio pun takde!!!!

teratailiar Saturday, June 05, 2010 12:10:00 AM  

woi lanun somali...
tu mahathir yang sumbang...
yang hang sumbang apa?
tanya orang PR sumbang apa?
lain kali dok la dalam tempurung lagi!!!
hang bukan ketinggalan keretapi...
dengan siput pun hang ketinggalan.

Independent Malay,  Saturday, June 05, 2010 12:19:00 AM  

Askm sdra,komen pirate kat atas tu memang la patut mamakkutty tu sponsor kapal2 tu tapi kalau songlap 52bilion duit rakyat patut bolih sponsor lebih dari 3kapal saja. Kalau PR dapat duit banyak tu bolih sponsor armada kapal perang sebagai escort,tak gitu.

CodeNameSomaliPirate Saturday, June 05, 2010 12:47:00 AM  

Independentmalay & Teratai- Liar

Kalaulah benar TDM songlap, sekurang-kurangya dia donate juga. Nih PR songlap untung pasir di Selangor pakat faraid adik beradik....

Isa Saturday, June 05, 2010 12:48:00 AM  

Lanun Somali,

Gua tak payah tanya la.. tu member2 kat atas tu dah tolong jawab.

Lu pergi tanya mamakkutty tu... mana lagi balance duit yang dia dah songlap...

Anonymous,  Saturday, June 05, 2010 3:09:00 PM  

salam bro..jangan lah dok layan lanun somali tu..dia ni sah PENCACAI UMNO@SB yang ditugaskan untuk buat provok dlm blog PRO PR..MANGKUK HAYUN NI DIBAYAR GAJI BUTA JEE..kalu DIA ada keluarga tak tau le aku nak kata ..REZEKI HALAL KE HARAM..IALAH YG BAYAR GAJI DIA NIE UMNgok yang LULUSKAN JUDI BOLA..BETUL TAK LANUN SOMALI....LU PIKIR LA SENDIRI..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP