IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Haji Jamaludin... Gua Caya Sama Lu...!!!!

>> Tuesday, June 22, 2010

Baca komen Haji Jamaluddin bikin gua ketawa... ok..lah... hj. jamaluddin... gua mengaku gua sudah salah makan hari ini.. pasal tu cirit birit sikit...ha..ha..ha....

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim,
Cedok ulasan BRO ISA "Ini baru di katakan perjuangan untuk rakyat dan pengorbanan demi rakyat... ha..ha..ha..."


What!!!!!!!!!!!!!! letak jawatan ? Berkorban demi rakyat? Lepas itu 5 tahun tak leh bertanding ? Biar betul Lu Bro , Lu ok ke? atau pagi tadi Lu ada salah makan ke? AP Tian Chua da bayar denda, so kita orang sepatut tengok dan lihat gelagat "Kakitangan (Hakim/SPR/SpeakerDewan/Kabinet/Peguam Negara DLL)PM 1 Malaysia , apa wayang atau sandiwara yg diorang nak tipu rakyat Malaysia, terutama Melayu Felda Sg Buaya.
Ha..ha..ha... standard la.. bro..., bab dia dah bayar denda tu memang gua tak perasan, sori ekkk..., walau apa pun.. kalau dah bayar denda sekalipun dan banyak sangat kekecohannya... terutamanya daripada soal perundangan yang serba bangang lebih baik letak jawatan jer... kosongkan kerusi tu...

Lawan secara anak jantan sudah tentu... yang penting sekali ianya satu perangkap buat umnoapco yahudi laknatullah yang banyak sangat sandiwara dengan mempergunakan Hakim Ubat Batuk Cap Ibu dan Anak /Suruhanjaya Penipu Rakyat/ SpeakerKereta / Kabinet Dapur / Peguam Petai dan segala haramjadah punya agensi pencacai politik diorang, kita sama2 tunggu dan lihat samada puak2 tu mengelabah babi atau tidak dengan keputusan mengadakan PRK. Nak sangat mengelakkan PRK kan... cubalah elakkan...

Soal pembaziran duit rakyat... alahhh... membazir atau tidak rakyat tetap kena pelekoh macam kerbau jugak.. takda bezanya pun, yang penting kewangan Najib semakin susut dan menghampiri kemusnahan, cepat sikit diorang mampus, untuk menampung kewangan yang susut... pelbagai bentuk penindasan akan dilakukan dengan memerah keringat rakyat... maka makin bencilah rakyat terhadap Kera..jaan Haramjadah nih... so lu agak2.. apakah endingnya pada PRU-13 nanti...

Ini gua nak bagi maklumat kat lu sikit..., pada 1hb Jun 2010 hari tu... cukai kereta import telah dinaikkan secara senyap2 bro... ramai rakyat yang tak tahu... kecuali mereka2 yang membeli kereta import jer.. yang tahu... cuba lu selidik perkara ni bro.. betul atau tidak... he..he..he...

Berbalik pada isu Tian Chua semuala.., beliau cuma perlu membuat penerangan kepada pengundi beliau dan memohon maaf, ianya juga menjadi satu tamparan hebat kepada semua katak2 yang melompat parti supaya lebih bermaruah dan sekaligus mengangkat martabat PR dengan menonjolkan ketelusan dan keikhlasan dalam berpolitik.

Dan yang paling best... dapat melihat muka Najib dan pencacainya apabila kalah dalam PRK nanti. Lu dengan gua boleh bukak gerai bersebelahan.. Penduduk Parlimen Batu dapat makan durian runtuh...

hello bro... " you help me.. I help you laaa..." tapi sayang...

Hari ni... Tian Chua cakap dia akan buat rayuan esok kerana yakin dia tak bersalah.... dah tentu Hakim Cap Ibu dan Anak akan kurangkan dendanya... eehhh... bukan dia dah bayar ke.. denda tu bro...??? kalau dah bayar macam mana boleh di kurangkan lagi bro... tapi gua yakin Mahkamah akan pulangkan balik bakinya... ha..ha..ha...

Ini Mahkamah Malaysia bro... Mahkamah serba boleh.. tak macam Mahkamah Temasik negeri kelahiran lu...

2 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Tuesday, June 22, 2010 10:23:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro Isa lu punya mulut banyak asin la , kalau Tian Chua baca kat blog lu ni, gua gerenti 1000% ,tian chua akan jadi katak dan g rumah si Najib . Baru padan muka lu .
Kalau lu gostan lu punya jarum jam , da berapa banyak ahli Parlimen/Adun PKR jadi katak kerana desakkan orang ramai suruh mereka letak jawatan (konon nak jadi jantan yg bermaruah) tapi diorang semua jadi katak bermesra dengan puak UMNOBNAPCOJUDI.So bro g cuci lu punya mulut dgn air zam zam .

Isa Tuesday, June 22, 2010 10:49:00 PM  

hj. jamaluddin,

gua bercakap sebab gua kenal siapa itu Tian Chua... ha..ha..ha...

dont worry be happy.. takan ada PRK punya... dan tak akan ada katak dari Tian chua.

Tapi berhati2 dengan desas desus Satim Diman... bakal ada katak PKR yang akan melompat... tapi bukan Tian Chua... keh..keh..keh....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP