IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dr. Asri Tolong2 lah Tegurkan Anak2 Mereka.

>> Thursday, June 24, 2010

Dari MalaysianInsider;

Umno Online memetik beliau menyebut Asri dan mengikutnya akan menganggotai Umno Cawangan Dataran Merdeka yang terletak dalam Bahagian Bukit Bintang, Kuala Lumpur.

Laporan itu memetik Rauf memberitahu beliau percaya penyertaan mereka itu akan menyemarakkan keyakinan orang-orang Melayu dan Bumiputera kepada Umno.

Bagaimanapun rakan-rakan Asri berpandangan beliau harus kekal dengan kedudukan semasa sebagai “cendekiawan berkecuali.”
Pertama sekali lu orang nampak tak tulisan warna merah tu..., kat situ jer.. kita dah tau nawaitu puak2 umnoapco yahudi laknatullah tu... diorang bukannya ikhlas untuk menerima golongan Foolarmak ni sebenarnya... tetapi hanya untuk di pergunakan sahaja... memang bangsat dan anak haramjadah betul puak2 celaka tu... tapi part yang paling best tu... mulanya 100 orang.. kini dah jadi 50 orang pula... lepas ni... pakat2 melopong... kah..kah..kah....

Keduanya, gua frust gilerrrr... kerana gua dah ugut Dr. Asri di sini, walau macam mana pun dia mesti masuk umno jugak... sekurang-kurangnya kalau tak boleh tegur bapak2 budak ni... boleh juga dia tolong tegurkan budak2 kat bawah ni.... ha..ha..ha.... anak siapa pulak tu... ahhh..ha..ha..ha.... kantoi la.. anak2 pemimpin haramjadah ni...

Sumber dari sabahdaily, tapi gua cilok dari sini.

Salam, semalam kecoh di Hilton apabila Zeta Bar telah ditempah untuk sebuah private party.Parti yang dikatakan bermula jam 10.30 malam itu dikatakan adalah parti harijadi anak seorang pemimpin tetinggi Umno.Parti ini juga mendapat liputan meluas apabila ramai orang yang menunggu di lobby Hilton untuk melihat siapa yang hadir ke majlis itu.

Ramai yang cuba untuk memasuki parti itu tetapi tidak dibenarkan kerana nama tiada dalam senarai jemputan.Orang yang pertama sampai ke Hilton adalah Dafi tiba dengan kereta harrier putih,tidak lama selepas itu Jamil Jidin tiba dengan kereta BMW putih.

Yang menggemparkan bila Ashman Najib tiba dengan Bentley hitam bersama pasangannya,diikuti Alissa Hishammudin yang tiba selepas itu dengan Alphard hitam bersama pasangannya iaitu anak kepada Datuk K.

Jam 11 malam pula suasana menjadi panas apabila Aizat Fikri tiba dengan VW merah apa yang menambah hangatnya lagi ialah pasangan beliau yang dikatakan dan kelihatan seperti seorang pelakon dipercayai Tiz Zaqyah.Jemputan yang akhir tiba adalah dipercayai anak kepada Nazri Aziz tiba dengan porsche putih.

Parti itu dikatakan tamat jam 2 pagi dan dipercayai lebih 100 orang hadir ke parti itu.Apa yang menyedihkan apabila parti itu dikatakan bertukar menjadi parti liar apabila semua tetamu keluar dari hotel dan berjalan dengan mabuk disekitar hotel dan muntah muntah.ini memang melambangkan perangai yang tidak senonoh!fikir-fikirkan lah!

Dan ini dilaporkan oleh harian metro (kenapa tak beri nama)

p/s: Bapak penyamun Anak penyangak... tepat betul perumpamaan tu...

6 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Friday, June 25, 2010 2:21:00 AM  

Salam
Kalau Dr Asri nak pi tengok ajak saya sekali, mana tau sambil tengok boleh join sama. Ajak semelah Jamil Khir, Nakhaie, Tok Peti, Masitah dll.
Tapi ingat: LIHAT BOLEH, JOIN PUN BOLEH, DITEGUR JANGAN (nanti aku report kat papa kan) u
AyahS

Mohd Fitri Mad Zin (Feeds79) Friday, June 25, 2010 8:10:00 PM  

salam semua,kepada org yg suka buat fitnah,kami mendoakan agar allah menimpakan balasan kepada penulis dan keluarga penulis.. Amin... Doakan kesejahteraan mereka di dunia dan di akhirat, moga2 tidak lagi menyebarkan fitnah..

mahaza Sunday, June 27, 2010 8:38:00 AM  

Zaman dudlu PADDOCK Hilton KL jadi pilihan mak bapak dorang ni kot sewbab tu sekarang dorang pilih Hilton jugak tapi sebab Hilton KL dan Paddock dah takde... tukar tempat jer lah.......
Dulu boleh la.... blog takde, internet takde..... harap cerita mak aku yang dah pencen aje... bila aku cerita pasal parti liar anak-anak pemimpin nih.... ha ha ha

Pemuda-Islam-Bayan-Lepas Tuesday, June 29, 2010 5:23:00 PM  

Saya menyokong en. md fitri, Ameen,, moga2 tuhan bagi keinsafan kepada mereka-mereka yang suka memfitnah dan mengaibkan orang. Semoga Allah membuka keaiban kamu dan sumber dari mana kamu mendapat artikel ini. Ameeeeeeeen...

hang pi suluh muka hang sendiri dulu, baru hang pi wat blog "ikut suka hang.com" ada paham ka???

DolMonggol,  Monday, April 04, 2011 9:08:00 AM  

ape pukimak sgt anak zing karat dgn mamat kapir bayan lepas neh?

weh!klu dh mak bapak lu mmg bahalol lu jgn tunjuk sgt bangang ko tuh
keturunan bahalol mcm korg neh mana tau ape2.duduk hulu2 x kenal dunia luar,sekolah pun x antara fakta & fitnah pun xtau

kah kah kah!kesian..mmg kesian!
ini fakta la bodoh..kasi buta mata korg lg2 spesis yg buta kayu mcm korg neh bkn saje suka2 nk aibkan org!bodoh!fuck abah lu satu kali bodo x reti ajar anak!
kah kah kah!

pelaq melantun!pk la ngok!konon pemuda islam!islam palancau abah lu ajar lu?bwk dtg mak lu ke adik betina lu ke kasi gua roket!jgn kecoh2 repot polis/tok imam dol?
nti kantoi aib gua dol?hukum aibkan org dosa besar dol..
kah kah kah!

gua ingt mak bapak lu org neh mmg dari spesis kapir harbi la dol
then poyo tunjuk hebat kah kah kah!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP