IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cerita Lawak Enjin F-51... Sudah Bermula.

>> Friday, June 18, 2010

Kalau kita bersembang dengan orang sakit jiwa atau pun orang gila, dan kita ceritakan pada mereka bahawa Enjin Jet F-51 kepunyaan TUDM telah hilang dan yang mencurinya pula adalah pegawai yang berpangkat Sarjan...., gua yakin orang gila ni pun akan gelakkan lu orang dan mengatakan apa punya lawak bodoh yang TUDM dan Kementerian Pertahanan cuba mainkan...

Takan lah Enjin Jet Pejuang yang bernilai ratusan atau jutaan Ringgit Malaysia boleh hilang..., dan orang2 gila ni akan ketawakan lagi sambil mengatakan... "apa lu ingat enjin tu macam kotak mancis ke... boleh rembat masuk poket dan terlepas dari pemeriksaan... dah tentulah ada orang2 yang berkepentingan yang terlibat sama". jadi untuk melepaskan diri... sumbatkanlah dua ekor kambing hitam... sama macam kes Altantuya...

Sekarang ni... dua ekor kambing hitam tu dah bersuara... tak tahan kena belasah dan beritanya di sini.

Gua lansung tak terkejut dengan permainan kotor orang2 atasan dan keparat korporat yang terlibat, ini semua tak mustahil terjadi dalam pemerintahan serba kotor puak2 umnoapco/bn yahudi laknatullah... dan sememangnya ianya di adaptasi dari filem dan cerita Tamil... sebijik sama jalan ceritanya.

Di Malaysia ini... nak cari kambing hitam berlambak2... dari Jabatan Polis hingga ke peringkat Tentera dan Risikan, belasah hingga tiga suku nyawa... paksa orang mengaku bersalah... kemudian tutup kes. Bapak2 Jerung yang ngap sampai tak bersisa terlepas macam tu saja....

Bagi rakyat yang berakal, yang mengikuti kronologi kehilangan enjin jet pejuang F-51 ini, pasti menggeleng kepala dan ketawa terguling-guling dengan tahap kelakar kenyataan2 yang di keluarkan oleh Menteri dan pihak yang bertanggung-jawab. Semua kenyataan mereka bersifat memperbodohkan RAKYAT dan menutup kecuaian dan kelemahan mereka dalam memikul amanah RAKYAT.

Justeru itu, eloklah pihak peguam kambing2 hitam tersebut, membongkar semua kebobrokkan anjing2 bangsat yang berselindung di sebalik gelaran dan pangkat besar mereka, heret mereka ke muka penggadilan... walaupun ianya akan berakhir seperti kisah Altantuya, VK Lingam, PKFZ, AP, Perwaja Steel dan banyak lagi...

Sekurang2nya rakyat buka mata... dan tahu betapa dashyatnya dan keji sebuah pemerintahan yang berusia 53 tahun dari gerombolan puak umnoapco/bn yahudi laknatullah. Dan sudah tiba masanya buat RAKYAT menghumbankan Kera..jaan yang serba kotor ini dalam PRU-13 nanti, masanya sudah hampir... untuk mentalkinkan puak2 zionis yahudi yang beraja di mata bersultan di hati.. untuk tembolok dan kroni2 mereka.

Mampus umnoapco Mampus barisan nasional yahudi laknatullah....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP