IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

You Ada Mandi Junub Ka...???

>> Monday, May 10, 2010

Saiful disoal dua kali oleh Karpal, pukul berapa jumpa?
Saiful menjawab, ACP Norman yang menghubunginya di telefon untuk berjumpa.

Karpal: Siapa arahkan dia untuk berjumpa?
Saiful: Itu saya tidak tahu,
Karpal: Bagaimana dia dapat nombor telefon Encik Saiful?
Saiful: Itu saya tidak pasti. Kata Saiful, dalam perjumpaannya, dia menceritakan diliwat beberapa kali oleh Datuk Seri Anwar.
Karpal: Ada buat kenyataan, Encik Saiful diliwat tanpa kerelaan?
Saiful: Ada. Ada dibuat kenyataan itu dalam laporan polis.Mahkamah diberi salinan laporan. Saiful membacakan laporan yang antara lainnya berbunyi: "Saya ingin melaporkan diliwat oleh majikan saya. kali terakhir berlaku ialah pada Jun 2008."
Laporan dibuat dengan tujuan mendapatkan pembelaan. Bimbang keselamatan diri dan keluarga jika perkara ini tersebar luas ke pengetahuan khalayak ramai."
Saiful memberitahu mahkamah, pemeriksaan doktor dibuat di Pusrawi pada 28 haribulan, 26 haribulan.Kejadian 26, laporan 28.
Karpal: Are you a good muslim Encik Saiful? Ada sembahyang lima kali sehari? Tiap-tiap hari?
Saiful: selepas 28, saya mula insaf.
Karpal: 26 sampai 28, ada sembahyang seperti biasa?
Saiful: Saya ada pergi sembahyang Jumaat.
Karpal: 27 ada? 26, tidak? Kenapa?
Karpal: Biasa mandi seluruh badan. Bukan mandi sikit sahaja. Betul? Mandi junub bukan, mandi wajib?
Saiful: Ya.
Karpal: 26 langsung tidak sembahyang. 27 apabila sembahyang, itu tidak sah. Now sah is important to us.

(Hakim mencelah)

Hakim memberi peringatan, soalan terbuka, juga boleh ditanya kepada Anwar.
Karpal: Boleh tanya soalan terbuka kepada Anwar.

Setelah berpuas hati bertanya kepada Saiful apakah pengadu seorang penganut agama Islam yang baik dan mempersoalkan tentang mandi junub bagi membersihkan dirinya secara bertubi-tubi, Karpal menganjak soalan kepada pemeriksaan doktor dihospital yang dibuat oleh pengadu.

Saiful memberitahu mahkamah, ketika mendapatkan pemeriksaan doktor, beliau mengadu sakit perut. Ketika diperiksa barulah beliau berterus terang memberitahu doktor beliau sakit di bahagian dubur.

Mahkamah diberikan salinan laporan pemeriksaan doktor.

Karpal suruh Saiful baca laporan itu, Saiful berkata: "Kurang jelas." Saiful menafikan laporan yang ditulis oleh doktor itu dengan berkata, laporan itu tidak benar.

Karpal mendesak Saiful dengan bertanya, apakah doktor berbohong dan doktor berkenaan ada dalam mahkamah ini dan akan memberi keterangan.

Saiful tetap dengan pendiriannya mengatakan laporan yang ditulis oleh doktor berkenaan tidak benar.

Karpal bertanya: Sebelum itu anda tidak mengenali doktor itu? Siapa yang menghantar Encik Saiful berjumpa doktor?
Saiful: Saya tidak pernah mengenali doktor itu. Pakcik saya yang hantar saya ke hospital. Pakcik Tuah.
Keterangan Mohd. Saiful sekarang ialah pemeriksaan di Hospital Kuala Lumpur.

Laporan polis dibuat di sana.

Karpal: Anda diperiksa oleh tiga doktor di HKL? Hakim meminta satu salinan untuk rujukan beliau berhubung laporan pemeriksaan yang dibuat di HKL. Berdasarkan laporan pemeriksaan doktor, tiada luka atau kesan kemasukan ke bahagian dubur Mohd. Saiful.

Karpal menegaskan, apa jawapan dan alasan Saiful berhubung catatan itu? Kesimpulan awal Karpal, Mohd. Saiful tidak bercakap benar.Karpal mohon mahkamah rehat sebentar. Permintaan Karpal dibenarkan. Mahkamah berhenti rehat sebentar.

4 IkutSukaLu...::

storm62,  Monday, May 10, 2010 6:02:00 PM  

ka ka ka satu pembohongan demi satu, last2 kebenaran pasti bertimbul, wahai sialfool al-buntot.

berani ko kata ko dah insaf? air mani disimpan kat jubor ko selama 2 hari tu, ko kata ko insaf?...ka ka ka.

perompak harta rakyat Monday, May 10, 2010 6:31:00 PM  

apasal Karpal sorang je yang tanya..

peguam bela DSAI lain taknak asak si munafik ni dengan soalan-soalan maut yang menelanjangkan dia ke khalayak umum ke?.....

Sedap cerita ni aku dengar.... kita tunggu Saifool ni tersilap buat kenyataan bila kena tembak beubi-tubi ngan peguam Anwar nanti.....

hj jamaludin,  Monday, May 10, 2010 7:52:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro mandi junub dengan mandi Taubat sama ke? Tapi ditepi dubur masih ada air mani selepas mandi junub?????????????????????????? Semasa bersumpah kat Masjid dah suci ke??????????????????????????

CodeNameSomaliPirate Monday, May 10, 2010 8:50:00 PM  

Karpal pun dan pandai mandi junub bang, hebat, hebat memang hebat.

nak tanya kote @ konek karpal dah potong ke. Sure tahi palatnya dah takde lagi!

Kah kah kah. Wow, Karpal sudah lulus untuk masuk sorga n.ajis

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP