IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perkasa, Jakim, Sharizat... Apa Sudah Jadi Sama Ini Melayu...!!!!

>> Wednesday, May 19, 2010

gadis melayu intan private friendster Gadis Melayu Intan with Tudung

Gadis Melayu Intan Private Friendster

As reported in Malaysia latest news, this gadis Melayu or better known as Intan is currently one the gadis Melayu hangat in Malaysia. Her leaked naughty pictures are all over the places.
This young gadis Melayu is notoriously known as "Intan Private Friendster" or "Intan Tudung." It is said that publicly she dons a tudung (headscarf) like many other Malay girls, but behind closed doors, this clean-shaved gadis Melayau "Intan Tudung" turns "Intant Terror".
 
Nota: Malaysia sebuah negara Islam...???

Keruntuhan akhlak semakin berleluasa, mana dia... pertubuhan yang membela melayu...??? Apakah perancangan lu orang dalam memartabatkan bangsa melayu dengan nilai adab dan sopan...???
 
Sharizat, Jakim, Perkasa dan Rais Yatim.... lu orang selama ini bercakap soal melayu.... apa dah jadi dengan anak melayu yang sekoq ni.... (dan sebenarnya ramai yang sudah hancur pun...) mereka sudah tiada rasa malu dan maruah lagi... cukuplah dengan kisah Sofeah anak pintar yang jadi pelacur di London (gua tak hairan sangat sebab dia bukan melayu tulen).

Sementelah lagi, melakonkan adegan seks yang dirakamkan melalui video pendek kamera handphone sudah menjadi kebanggaan anak2 melayu zaman sekarang, di upload pula ke dalam youtube... apakah kera...jaan tidak menyedari perkara ini....???

Dan itulah puncanya kes pembuangan bayi luar nikah semakin berleluasa sekarang ini.

6 IkutSukaLu...::

kembara putih Wednesday, May 19, 2010 11:13:00 PM  

Trend wanita bertudung sekarang suka pakai seluar jeans yg ketat hingga nampak bentuk punggung, baju pula ketat hingga menampakkan bonjolan buah dada. Trend ni dikesan sejak Mashitah Ibrahim berada dalam kabinet. Jadi Mashitah wajar letak jawatan segera.

AzamDin Wednesday, May 19, 2010 11:21:00 PM  

cite masitah..dah masuk kerajaan..cite bab pompuan Melayu Islam ni..selayakna kita tujukan pada SIS..sister in sesat..aku tak tau la sis haram jadah ni..skali disokongnye pulak budak ni..sudah..nanti dia kata la..kebebasan la..ape la..nak jadi sial;...kalau mashitah ni..tak de bende de..mata aku sndiri nampak masa baru lantik masuk kabinet dok bersalam ngn jantan..apa cita? nak mampuih?..lagi satu..budak ni tak da mak bapak ke???..huh.. ..dunia..oh dunia..melayu malaysia..kian haprak..

Anonymous,  Thursday, May 20, 2010 1:01:00 AM  

Amacam kak Masitah pakai jin ketat boleh nampak kontor tubuh dia yang g..... tu.Tak kan tak leh...sedangkan ibu tunggal diboleh melacurkan diri. Wauuuu.

Anonymous,  Thursday, May 20, 2010 12:18:00 PM  

intan ,intan..... bakpa la lu buat cantu???? daripada tak ketentuan baik jadi isteri kedua gua secara sah.

Anonymous,  Sunday, May 22, 2011 12:19:00 PM  

aku kenal intan ni.. terjerat dengan janji lelaki kaya kerja duk menara petronas tu.. tpi prangai mcm sial.. dah abis main sebar gmbar2 die.. rmai lgi kena gan die..

Anonymous,  Monday, April 30, 2012 6:02:00 PM  

wakaka...aku lagi la kenal...satu batch aku waktu belajar kat U dulu...kesian aku tengok...harap2 dia dah bertaubat...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP