IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pelakon Kepala Gangster...???

>> Friday, May 21, 2010

Samy Vellu zaman 60an dulu, wallaweiiii.. sebijik macam Mugilan... 
macam MGR pun yeaaa... jugak.. ha..ha..ha... 
 
Sami Vellu buat pulak. Semalam beliau memecat Timbalan Ketua Pemuda MIC kerana mendesak beliau berundur selewat-lewatnya hujung tahun ini.
 
Nampaknya sesiapa sahaja yang bersuara, bercadang bersuara, ingin bersuara dan berniat bersuara untuk meyuruh beliau melepaskan jawatan Presiden MIC nescaya akan dijatuhkan hukuman.
 
Don’t play with me. I’ll make your life miserable. I know what I’m doing. Nobody can change my mind. I’ll wallap that fella.

Baru-baru ini apabila media menyoal beliau, jawapannya "No komen" "No komen" "No komen" Gaya kepimpinan Samy Vellu saling tak tumpah seperti pelakon lama filem India.

Tindakan Samy Vellu ini akan menyemarakkan lagi kebencian generasi muda India terhadap MIC. Sesuai sangat kalau diambil berlakon sebagai kepala "gangster" dalam filem hitam putih.
 
kredit to Mummy Rokiah.

Bukan saja sesuai sebagai pelakon "kepala gangster"... dah memang bapak kepala gangster pun.... kat Malaysia nih.... Mahathir yang ketegaq pun tau sedaq diri untuk letak jawatan, yang barua Sg. Siput sekoq ni... nak pegang jawatan sampai ke... mampuihhhh.... 

2 IkutSukaLu...::

AzamDin Friday, May 21, 2010 1:02:00 PM  

ccheckmate suka la ni.. ahahahaha

hj jamaludin,  Friday, May 21, 2010 1:23:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Petikan dari komen BRO ISA:-
"
Bukan saja sesuai sebagai pelakon "kepala gangster"... dah memang bapak kepala gangster pun.... kat Malaysia nih.... Mahathir yang ketegaq pun tau sedaq diri untuk letak jawatan, yang barua Sg. Siput sekoq ni... nak pegang jawatan sampai ke... mampuihhhh...."
Aduuuuuuuuuuh soalan ni boleh kah gua tanya kat idola gua Tuan Guru Nik Aziz .Gua terpaksa ikut cakap macam stail Samy Vellu , Tiada Komen, Tiada Komen , Tiada Komen.Because gua pun dah puluhan tahun jadi Pengarah Syarikat . Dan mungkin juga anak2 gua pun kutuk gua macam stail Bro ISA kutuk samy vellu . Aduuuuuuuuuuuuh sakit hati gua .

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP