IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Jumpa Awang Adek Mohon Lesen Jual Ganja (World Cup)

>> Thursday, May 06, 2010

Memandangkan Kera..jaan sedang mempertimbangkan untuk memberi kelulusan lesen judi sempena kejohanan Bolasepak Piala Dunia pada bulan Jun ini. Dengan ini gua juga ingin mengambil kesempatan untuk memohon lesen untuk menjual Ganja dan Dadah sepanjang Piala Dunia berlansung.

Apa barang kalau tengok bola dengan kepala kosong.... tak rock aaarrr...., Awang Adek mesti faham maksud gua kan... seperti fahamnya dia di sini.

Alamakkkk..... apa yang lu orang nak kecoh2 pasal halal haram.... ini kan Malaysia... negara BolehLand... segala-galanya boleh..., apa gua kisah dengan hukum agama..., langgar jer... janji menjana pendapatan untuk negara.

Pak2 Mufti, para Alim Ulama semuanya senyap jer..., apa salahnya lu orang pegang kata pepatah orang2 tua dahulu kala.. yang berbunyi "Kalau diam tu tanda setuju"... so... relax aaarrrr.... jangan aaarrr... sibuk2 nak mengutuk gua pulak.., gua menyumbangkan tenaga dan cukai kepada kera..jaan perrr....

Gua sekadar merebut peluang yang ada, gua tak seperti PAS... yang hingga sekarang ini pun senyap tak kata apa pun dalam isu ini... senyap macam Pak Mufti dan Majlis Agama Islam Kebangsaan jugak... hampeh...  lagipun Allah tak suka orang yang lembab-lembab nih..., bikin malu Parti "Islam" SeMalaysia jer....

Ooopss.. terlupa pulak gua nak sebut nama Harussani... nanti kecik pulak hati orang tua tu.... dah la.. hati dia semakin lama semakin kecik dengan hukum agama nih... lama2...... he..he..he... lu orang cakap yeaaa... gua tak cakap apa2 pun... kah...kah..kah....

Tapi jika ikut hukum Siyasah Syariah Negara tak salah kan...???? Ngeeeee.....

8 IkutSukaLu...::

Prof. Era Pasca Thursday, May 06, 2010 10:58:00 PM  

toksah nak buat lakun layar lah APCO nih... cukup2lah... Standet PARTI Benjamin Netanyahu... kahkahkah

tak timbang ko dah memang penimbang

http://bagindareformasi.blogspot.com/2010/05/tak-timbang-ko-dah-memang-penimbang.html

-cuping merah

ISA Thursday, May 06, 2010 11:03:00 PM  

baginda,

sama dengan kes nuklear..

Edyes Thursday, May 06, 2010 11:07:00 PM  

hallo brader... tarak tido lagi ka... ini malam jumaat, malem pengasah ilmu...

artikel khas untuk kaki seperti brader... waaakakaka

Edyes sokong lesen judi sempena Piala Dunia diperkenalkan

hj jamaludin,  Thursday, May 06, 2010 11:16:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Dulu gua lari dari mulut buaya (temasik), gua ingat boleh hidup di negara Malaysia yg menobatkan Islam sebagai negara Islam. Rupa rupanya gua ditelan hidup hidup dalam mulut naga( Malaya)pulak.
Yg paling gua sedih dan pilu orang yg berugama Islam sendiri boleh mengumumkan judi halal di bumi Malaya ini. Adik beradik gua yg masih duduk di mulut buaya (temasik) akan terbahak bahak mengetawakan gua yg sekarang ini telah masuk ke mulut Naga ( Malaya). Gua sungguh sedih kerana wajib menempuhi zaman kurafat dimana orang Islam sendiri menghalalkan yg Haram . Alhamdulilah arwah isteri gua terlepas dari mulut Naga . Al Fatihah gua sedekah kan kepada Arwah Isteri Gua .Amin

storm62,  Friday, May 07, 2010 12:29:00 AM  

jANGAN PUTUS ASA HJ JAMALUDIN,

KITA LAWAN TETAP LAWAN.

KITA AKAN TEGAKKAN PENDIRIAN KITA DAN KEMBALIKAN MARUAH NEGARA INI.

storm62,  Friday, May 07, 2010 12:32:00 AM  

saudara ISA,

kalo ko dapat lesen, aku masuk 1 container kasi lu...ka ka ka.

StraightForward Friday, May 07, 2010 9:33:00 AM  

Macam biasa la..undang-undang ciptaan manusia ni lagi penting dr hukum hakam Allah..macam biasa la jugak bila pemimpin yg buat takkan kena tindakan apa2..bunuh org pun ada kambing hitam tolong tanggung..ntah mati ntah tidak kambing 2 ekor tu..hiburan dh jdi makanan ruji...semua sebab DUIT..janji duit masyuk,apa pun ok...AGAMA tolak tepi,kubo masing2,rakyat telan pasir hari2,pemimpin goyang kaki.MACAM BIASA LA..

gondrong.,  Sunday, May 09, 2010 1:45:00 AM  

Kesian orang2 melayu diperkudakan cukong2...

Kalau cukong2 tu yang mintak, kompom tak dapat bro...

kesian dia... kesian dia... kesian dia...

Apa la nak jadi ngan bumi ku yang tercinta ni...

Bro Isa lu betul.... patut nye Parti "Islam" SeMalaysia dah bertindak ni...

Kalau nak harapkan Persatuan Ulamak Malaysia dan Majlis Raja2 ??? tak yah la... menghabehkan boreh jo...

Perkasa @ Pekasam = lagi lah...
Pekida @ Pukida = sama ngan geng songkok tinggi...

hancus...hancus...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP