IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Cabar Ahli/Pemimpin PAS.

>> Saturday, May 01, 2010

Setelah Dewan Pemuda Pas Pusat (DPPP) membuat laporan polis hari ini berkaitan ugutan bunuh terhadap TGNA, gua masih menanti laporan polis daripada ahli dan blogger PAS sendiri. Apakah mereka berani untuk membuat laporan polis terhadap pemuda yang membuat ugutan tersebut.

Setakat maklum balas yang gua terima hingga saat ini, hanya ada tiga individu yang menyatakan komitmen mereka untuk membuat laporan polis terhadap mamat tu pagi esok.

Antaranya adalah blogger Al-Banjari, Baginda Reformasi dan (tak boleh sebut) di Balai Polis Pengkalan Chepa, Kelantan esok.

Dari satu sudut yang lain isu ini akan menjadi kayu pengukur kesetiaan kepada Pemimpin (wala), iaitu satu perkataan yang pernah menjadi isu panas seketika dahulu. Atau adakah ianya sekadar mainan di bibir ahli2 PAS sahaja.

Mari kita mencipta sejarah dengan membuat laporan polis melebihi laporan yang dibuat oleh puak2 umno terhadap seorang blogger yang dituduh menghina Kemangkatan Sultan Johor, iaitu melebihi 50 laporan polis di buat (jika tidak silap gua). Gua bukan nak membela blogger tersebut, tetapi mencontohi cara puak2 apco mengambil kesempatan terhadap sesuatu isu. Jika dibandingkan dengan puak2 PAS yang lemau sepanjang masa...

Jika tidak keterlaluan, bolehlah kiranya Dewan Pemuda Pas Pusat menganjurkan satu perhimpunan desakan supaya Polis mengambil tindakan terhadap mamat sengal tersebut. Justeru itu juga membuktikan kewibawaan Ketua Pemuda PAS dalam mengembeling semua Pemuda PAS dalam perjuangan mempertahankan keselamatan Mursyidul Am mereka.

Jika sekiranya tiada laporan polis daripada ahli2 PAS, maka apalah diharapkan daripada rakan sekutu dalam Pakatan Rakyat. Sudah pasti tiada.... sedangkan isu ugutan ini adalah sesuatu yang di anggap merbahaya. Ada juga komen yang masuk ke ruangan komen gua di sini, yang bertanya mana puak DAP bro..? takda buat laporan ke..? he..he..he... apa gua nak jawap yeaaa.....

Dan ini juga menjadi pengukur kepada kejituan dan kesepakatan Pakatan Rakyat selama ini.

Apakah yang akan terjadi jika ugutan seperti ini di tujukan kepada pemimpin umno....? Gua percaya... dalam tempoh 24jam sudah pasti pemuda tersebut sudah di panggil oleh pihak Polis. Contoh seperti isu RM4juta negeri Kelantan, bagaimana pantasnya SPRM telah memanggil "tendangmamatitu" untuk siasatan. Fikir-fikirkanlah....

Apakah dengan desakan supaya pihak Polis mengambil tindakan terhadap mamat sengal itu akan berjaya...? Atau mungkinkah jawapannya seperti di sini. Nampak sangat kebodohannya....

Jadi... sekali lagi gua menyeru agar semua ahli PAS seluruh negara dan penyokong Pakatan Rakyat memberanikan diri lu orang semua untuk membuat laporan polis.... biar mencecah 100 laporan polis... dan lihatlah hasilnya... sementara isu ini masih panas, jika dah sejuk... lu orang fikirlah sendiri... pergunakan semua kesempatan yang ada.

Gua cabar lu orang semua untuk membuat laporan polis, khususnya kepada ahli PAS...!!!!!

p/s: Perlukah gua mengeluarkan hadis dan nas al-quran atau sirah bagaimana para sahabat melindungi Rasulullah daripada musuh....? Rasanya tidak perlu kerana ahli PAS sememangnya arif dalam perkara ini.

Wassalam....

6 IkutSukaLu...::

AzamDin Saturday, May 01, 2010 10:18:00 PM  

ahahahahaha tendangmamatitu!!!!!!!!

ahahahhahahahaa cantek lah!..kiasan terbaik...!!!!!!!!!

Anonymous,  Saturday, May 01, 2010 10:20:00 PM  

lu nak repot ka nak apa ka ,apa kena mengena dengan mencabar orang lain ikut macam lu? kalau betul berani dan ada telur ,lu tunjukkanla lu punya telur!!! ahli pas jangan mudah terikut lenggok tari isa ni, kalau tak buat repot bukan semesdtinya kita takut atau tak membela pimpinan kita. kalau bloggers amno buat repot sampai 50, apakah perlu kita lawan sampai 51 repot? atau kalau bloggers amno gila perlukah kita jadi gila babi? cukupla tu bertelagah sesama sendiri, yang untung musuh.Insyaallah tgna akan selamat dan didalam peliharaanNya.bagi isa syabas dan teruskan buat repot semoga repotan anda boleh membuat pak pulisi repot!!!!

Isa Saturday, May 01, 2010 10:27:00 PM  

gua cukup benci dengan pelakon/blogger/pengomen yang Tanpa Nama ni.... tau mengutuk tapi teloq sendiri pun takda... bangang melantun2...

weiii.. mak bapak lu tak bagi nama ka...?

baginda® Sunday, May 02, 2010 1:17:00 AM  

takdak nama nih provoke agar orang tak buat report sebabnye dia lah budak bodo yang ugut bunuh... sebab tu takut letak nama... Mak bapak dia pun tak ngaku anak dia da sejak kes aritu...

Isa Sunday, May 02, 2010 1:22:00 AM  

Weii.. budak takda nama, komen lu gua dah padam, Nak komen guna perkataan F**k, lu pergi F**k kat tempat lain.

Apasal lu benggap sangat, lu tak baca ke kat awal blog gua dah tulis apa...? AMARAN BLOG KURANG AJAR.

Lu tak suka baca lu berambus la... itu pun nak kena ajar ke..., skang ni sapa yang binggai dan bangang...?

Lu memang bangang melantun2, genetik melayu akal sejengkal..., pasal tu politik orang PAS hanya layak jadi pembangkang, camna nak perintah negara... fikiran tak advance... contoh fikiran singkat adalah orang seperti lu....

Apa yang gua buat ni adalah serangan cara APCO..., yang tak tercapai dek akal singkat lu itu...

Dan hari isnin nanti, gua akan hantar salinan repot gua pada pimpinan PAS... lu kalau tak tau menari.. jangan menyampuk.. duduk diam2.

Jangan jadi bangang dan tolol...

Isa Sunday, May 02, 2010 1:25:00 AM  

baginda,

betul tu... gua pun tak tau anak sundal mana yang menyemak kat sini, dah tu... guna perkataan F**k pulah dah...

Mana punya anak luar nikah la..., pasal tu takda nama...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP