IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Akhirnya Barua Umno Umumkan Keputusan Rasmi.... Tau Takut Kena Sumpah.

>> Sunday, May 16, 2010

RASMI : DAP Menang 398 Majoriti!!

DAP 18,845




BN 18,447




BEBAS 232





Majoriti: 398 UNDI 111 (Termasuk Undi POS)

p/s: Tau pulak takut kena sumpahan "Kapalterbang Balik Ke Semenanjung Terhempas Di Laut China Selatan" .... gua peduli apa... kalau dah buat kerja macam cibai.. asyik nak dengar cakap dan jadi barua celaka umno/bn apa kejadahnya.... makan gaji hasil dari duit rakyat... sepatutnya buat kerja demi rakyat... bukannya untuk parti haramjadah tu.... binatang pun tau hargai tuan yang bagi dia makan la....

SPR kerja untuk rakyat... bukannya untuk umno/bn.... faham tak... jadi jangan sial dan lebih hina dari binatang.... bangang....!!!!!!

4 IkutSukaLu...::

eden ni rabbi umno wakaka Sunday, May 16, 2010 11:03:00 PM  

wakakaka...monang 398 jo..?

mampuih la kau lopeh ni maso PRU 13 ni...

rakyat bortambah marah bilo ko memperbodohkan rakyat...

Bangsat pengocut punyo pukimak najib

Hashim Sunday, May 16, 2010 11:16:00 PM  

Tahniah Rakyat Sibu

Umpan Judi Bola tak laku...

merbok Sunday, May 16, 2010 11:19:00 PM  

terima kasih dan tahniah untuk semua petugas dan penyampai berita.
yahooooo org sibu dah celik mata!!!

Anonymous,  Sunday, May 16, 2010 11:35:00 PM  

Apa2 pun....paling aku suka ttg comment hang...ttg kapal terbang terhempas...

Kalau betul2 jadi, sah le menda tu yg masuk muka depan,kena pulak yang mampus tu Pengerusi SPR @ haramjadah hamba UMNOCO...

Apa2 pun tahniah kepada rakyat Sibu yang berani menukar 'tokey'

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP