IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Takda Lesen Rupanya... ha..ha..ha...

>> Tuesday, April 20, 2010

Bung mengaku juga akhirnya. Begitu juga Zizie. Berpoligami tanpa izin. Patutlah Bung malu-malu mengaku dah kahwin. Rupa-rupa Bung takut bini.

Bung dah minta izin sebenarnya. Apabila bini lamanya berkata ”Aikk!!!”, Bung terus diam. Takut nak merengek lagi. Bung nakkan juga Zizie, Zizie juga nakkan Bung yang bertambah hemsem itu. Lihat berkilat dahi Bung sekarang. Maka bernikahlah Bung dengan Zizie tanpa izin. Seronoklah Bung. Bung sudah menikah tapi Bung amat payah mengaku bernikah, yang mudah Bung mengaku tak menikah. Jadi ustaz-ustaz kena huraikan bab mereka yang menikah tak mengaku bernikah.

Zizie juga ada berkata mereka tak bersalah di sisi Allah, walaupun mungkin bersalah pada sisi undang-undang dan peraturan buatan manusia. Pandai juga Zizie seksi ini. Bab ini janganlah diikutkan sangat. Kalau macam itu, terasa nak makan beras Siam seludup selalu. Alah cukainya kastamnya juga buatan manusia.

Apa-apapun Bung kenalah jaga Bini Bung elok-elok, lebih-lebih lagi Zizie. Lama-lama kurenung gambar Zizie baru-baru ini. Alahai Bung, dapat juga kau ya. -

Takda lesen rupanya.... ha..ha..ha...., lagi bagus Pak Oncu... 3 isterinya... lesen di Raja lagi tu...., ini pulak dalam Parlimen nampak macam Perkasa sesangat... takut bini rupanya... ha..ha..ha...

Weiii.... Bung Mokhtar... apa hukum lelaki dayus...? Lu dayus sebab takut bini satu hal..., itu haaa... lu dayus sebab tak cukup duit nak beli kain untuk bini baru lu...., lebih baik lu suruh dia telanjang jer.... apa punya suami daaa...Nah lu baca kat sini... DAYUS. Tapi takpa... dalam Malaysia masih lagi geng2 yang Dayus macam lu... pakai tudung.. tapi nampak lurah.. nampak jamban... apatah lagi yang sepesen dengan bini lu ... perghhh..

4 IkutSukaLu...::

Hashim Tuesday, April 20, 2010 10:14:00 PM  

Ake respek dgn Bung ni...bernikah dgn anak dara beb....halal beb...cengkaman anak dara ni power beb... Tenaga kena sentiasa cukup, tak leh semput, cepat kembali bertenaga , kalau kena tunggu 2 -3 hari tenaga baru pulih....tak payah kahwin...jaga badan sendiri.....cite kahwen.....tukar tajuk pulak....mana haramjadah ?

petai muda Tuesday, April 20, 2010 11:01:00 PM  

salam

Tak ramai manusia mcm Bang Bung ni, berani kawin 2. Terus terang aku cakap, aku sendiri x berani. X cukup tenaga nak layan anak dara yg tengah mengatal. Sikit pinggang wehh.

Untung Bung ni, sbb dia org UMNGOK, media pencacai x akan hentam punya... cuba DSAI atau TGNA yg buat. Sure sebulan TV pencacai akan buat liputan & ulasan. Yg pasti mereka akan temuramah padri2, sami2 dan SIS!

Bang Bung, aku ada jual kain, nak beli ke buat tutup aurat isteri tu....

storm62,  Wednesday, April 21, 2010 1:46:00 AM  

Nak tanya sikit, Zizie ada kena liwat ke? mai kasi aku check?

sebab geng APNO memang champion liwat.

Anonymous,  Wednesday, April 21, 2010 1:31:00 PM  

ehh senyap aje mama syarizat... selalu kalau kes macam ni berapi dia punya sembur. anyway aku tabik pada bung. Undang2 buatan manusia tidak sempurna. Cukup rukun dan syarat nikah maka terdirilah masjid. Tak perlu nak susahkan mengikut kerenah birokrasi buatan manusia. lepas ni ramai yg akan ikut jejak bung. nikah kat rumah, lepas tu daftar, naik mahkamah-mengaku salah. bayar denda RM1000.00. Sama kos nak nikah lari kat siam..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP