IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu... Buta Hati.

>> Tuesday, April 20, 2010

PERKASA.....
Dari Melayu untuk Melayu
Hidupku dan matiku demi Melayu. Ewah.... ewah....

Tetapi....

Melayu yang Perkasa perjuangkan ialah Melayu mana??
Melayu terpilih.... khususnya Melayu-UMNO-APCO.
Melayu lain.... mampuih pi la!!

Buktinya....

Perkasa tutup mata pada kezaliman terhadap Melayu ini, seperti di bawah ini...;

Kesimpulannya....Perkasa..... ialah sebuah pertubuhan RETORIK
Perkasa..... double standard
Perkasa..... mengamalkan pembelaan selective
Perkasa..... Hipokrit
Perkasa..... sokong calon MIC dan tidak sokong calon Melayu.
Perkasa..... penipu!! Cakap tak serupa bikin

Ha... ha... ha... Geli hati aku.

Oleh itu.....
PERKASA, 2x5 dengan UMNO!!!
Perkasa, cuba memperbodohkan orang Melayu
Perkasa, bukan memperkasa bangsa Melayu tetapi melayukan Melayu!!

Yo, Melayu-Melayu out there.... jangan kena kencing dengan PERKASA!! Hancing baunyer!!

Gila lu PERKASA!!!

*** rembat sepenuhnya dari M3M***

7 IkutSukaLu...::

AzamDin Tuesday, April 20, 2010 9:56:00 AM  

negro jugak yang diletaknya..masyaAllah..

Isa Tuesday, April 20, 2010 10:31:00 AM  

AzamDin,

Zaid dgn Tgna.., suka tu.. (itulah fitnah umno haramjadah yang tak masuk akal lansung)

Anonymous,  Tuesday, April 20, 2010 10:41:00 AM  

Biasala semua pihak tidak suka apabila dikutuk dan semua pihak suka kepada puji-pujian. Jangan la ambil hati dengan mana-mana pihak yang tidak sukakan kita atas dasar perbezaan politik. Itu perkara biasa dalam politik. Disini menampakkan kematangan kita dalam berpolitik. Jangan cepat melenting bila ditegur atau tidak disokong oleh mana-mana pihak. Cuba hindarkan diri daripada memiliki budaya politik kampung. Bilalah agaknya orang Malaysia boleh bijak berpolitik seperti di negara maju dan menghentikan amalan berpolitik secara kampung ini.

Anonymous,  Tuesday, April 20, 2010 2:22:00 PM  

kenape berahim pekasam sokong MIC? krna mendpt arahan penasihat perkasa seorng yg berdarah hindu

Cucu Tuesday, April 20, 2010 2:35:00 PM  

Bab main gambor ni kita tak boleh nak komen sangat.........dulu kita gelakkan depa kes gambar Najib jadi sami keling-pastu kita pakat tengok gambar rekaan Tian Chua Najib dgn Altantuya.So kita dgn depa 2x5 jer-tgapi saper yg buat dulu ahhh???

AzamDin Tuesday, April 20, 2010 2:39:00 PM  

cucu..soal sapa buat dulu bukan kes bro...

yang kes penggunaan gamba tu..

gaya diorang..diorang nak jadikan gamba superimpose ni bukti..apa ke jadahnya..tian chua dulu ada ke plak kata gama yang dia buat tu bukti najib dan altantuy?? ahahaha itu je bezanya...

Anonymous,  Tuesday, April 20, 2010 5:27:00 PM  

bro,
aku nak marah pun ade nak gelak pun ade....ada ke patut botol arak masuk kocek...india yg terlebih mabuk pun tak buat gitu...sialannnnnn!

i'm no king

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP