IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamat Ni... Di Haramkan Lawat Hulu Selangor, Malaysia...!!!!

>> Thursday, April 15, 2010

Mamat ni tak boleh datang Malaysia, di larang sama sekali..., jika ada sesiapa yang ingin menganjurkan kedatangan mamat ini, sila berfikir berjuta kali sebelum berbuat demikian, jika tidak..., bersedialah anda semua dengan serangan dari puak2 PERKASA aka PERKOSA.

Sudah pasti puak2 PERKOSA akan membantah dengan Demonstrasi dan Membakar gambar mamat tersebut, demi mempertahankan bangsa dan agama "Ketuanan Melayu dan Raja" mereka... kerana itulah pekerjaan dan tugas2 utama mereka sebagai sebuah badan NGO di negara ini.

Seperti yang di laporkan oleh Pak Long gua di sini.  kalau tidak gua pun tak paham apa menatang Perkasa aka Perkosa nih.... terima kasih kat Pak Long pasai sanggup mengxplainkan kepada anak2 penakan Pak Long yang nangoi-nangoi nih....

Lu orang tau sebab apa mamat korea tu tak boleh datang Malaysia, dan akan menimbulkan kemarahan Perkasa aka Perkosa ni..., sebab diorang nak pertahankan kedaulatan RAJA diorang... puncanya mungkin sebab sumpahan atau sejarah dongeng rakyat, yang mana satu gua pun tak pasti... tapi kisahnya begini.... jeng..jeng..jeng.... mengikut cerita orang2 tua dahulu kala...
Mamat tersebut bernama PARK Ji Sung adalah seorang budak yang di anggap terlalu lembik sebelum menjadi seorang lelaki dewasa. Masa dia budak2 dulu dia ni... terlalu minat dengan sukan bola sepak yang dicintainya.
Mak Bapak dia pun naik risau.... di sebabkan dia terlalu meminati sukan bola sepak apatah lagi dengan kelembapannya itu, maka pada suatu hari mak bapaknya mendapat satu idea... untuk memberinya minuman jus katak panas busuk.
Kebetulan pula bapanya bekerja sebagai tukang sembelih di ladang katak, ibunya pula memasak jus itu manakala anaknya terkial-kial ketika meminumnya, selepas diberitahu nutrien itu boleh membantunya membesar. Maka di telannya juga demi minatnya kepada sukan bola sepak. Ternyata ianya berjaya membawa beliau ke persada antarabangsa.

Pemain tengah Manchester United berusia 29 tahun itu mendedahkan: "Mereka kata ia bagus buat saya untuk menjadi lebih kuat dan saya mengambil apa saja yang mampu meningkatkan ketahanan saya." Malah bapanya bekerja di kedai penyembelihan daging jadi dia dapat potongan daging terbaik untuk membesarkan anak lelakinya dengan jus katak sebagai makanan kedua.

Persembahan Ji Sung buat kelab dan negaranya jelas tidak menghampakan ketika dia diberi jolokan di negaranya sebagai "Park" yang bermaksud mempunyai tiga paru-paru.
So.. itulah ceritanya... dan itulah puncanya... kenapa mamat ni tak boleh datang ke Malaysia, bagi peminat2 MU... jika ada perlawanan persahabatan lagi antara Malaysia dengan MU di masa akan datang... lu orang jangan mimpi laaa.... nak melihat kehebatan aksi lincah mamat korea tu.... lu orang kena langkah mayat RAJA KATAK dulu.... kalau tidak....!!!!! sendiri mau ingat laaa.....

Lu orang sendiri pun nampak kan... Sang Raja sedang cium apa tu..? kang... tak pasal2 pulak nak berjawap.. ha..ha..ha.....

1 IkutSukaLu...::

pembela_rakyat Thursday, April 15, 2010 3:35:00 PM  

hahahhaha... kelakar tol,, hahha tergelak jgak crita hang nih,, ten kiu..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP