IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Selamat Hari Lahir Adik.

>> Sunday, March 28, 2010

Hari ini hari lahir Nur Aleeya Iman, mamanya tanya adik nak apa..? Dia jawap adik nak McDonald... adik belanja... guna duit adik, sambil menunjukkan dompet yang ntah berapa kupang dalamnya...

Secara sulit gua berjaya menghasut dia... kita makan Soup Pizza nak....?.... ha..ha..ha....

7 IkutSukaLu...::

Egen UMNO,  Sunday, March 28, 2010 6:09:00 PM  

Kiutnya adik hang...

noor afzan Sunday, March 28, 2010 11:32:00 PM  

haha...
sempat lagik tuh menghasut..
isk2..

sib bai ksaya baru je pekena sup..
takde la rasa terliur..=)

p/s : selamat ulang tahun kelahiran tuk adik Isa tu ye dari saya..

Isa Monday, March 29, 2010 12:22:00 AM  

Egen umno,

Muda lagi gua ni... he..he..he..

Isa Monday, March 29, 2010 12:22:00 AM  

Harimau,

Thanks bro..., anak hang pun bersemangat juga... cute..

Isa Monday, March 29, 2010 12:24:00 AM  

noorAfzan,

Adikkkkk.... ha..ha..ha... itu anak bungsu gua... dia bahasakan dirinya adik.

org kedah,  Monday, March 29, 2010 5:21:00 PM  

salam,

anak lu +- anak gua........tak pandai demand......

senang jer hadiah dia nak buku mewarna dgn kaler....settled

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP