IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sedar Dari Tidur, Amaran Dan Nasihat.

>> Sunday, March 28, 2010

Dah bangun dari tidur rupanya....

"Saya tidak mahu campur tangan dalam hal pemilihan calon, ini adalah keputusan yang perlu diputuskan oleh Pengerusi BN bersama-sama parti komponennya.

"Apa yang kita dan rakyat mahu adalah calon yang diletakkan untuk bertanding bagi kerusi Parlimen Hulu Selangor itu boleh membawa kemenangan kepada BN," katanya kepada pemberita di sini selepas merasmikan mesyuarat agung Persatuan Nelayan Seberang Perai di sini hari ini. - mStar.
Dan mamat SPR ni dah bagi warning awal2 lagi...., so kepada pembangkang semua dengar betul dan fahamkan... jangan nak cuba2 timbulkan isu "pengundi hantu" pulak kalau kalah nanti, kalau betul ada bukti pun..., lu orang anggap jelah macam takda... sebab ada dan tak ada pengundi hantu tetap sama jer...
Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) hari ini mengingatkan semua pihak agar tidak menimbulkan isu pengundi hantu pada pilihan raya kecil kawasan Parlimen Hulu Selangor yang akan diadakan tidak lama lagi. - mStar.
Walau bagaimana pun terpulanglah kepada semua pengundi Hulu Selangor nak pilih siapa....? Lu orang jangan tersalah pilih yang ini sudah la.., sebaik-baiknya lu orang ikutlah nasihat dari Sultan negeri gua ini.
"Jika mahu menjadi atau memilih pemimpin negara, lebih baik tidak dicucuk hidung oleh kuasa lain kerana kemungkinan individu berkenaan mempunyai kepentingan kuasa luar terhadap diri sendiri.

 "Seorang pemimpin yang baik membebaskan rakyat dan meletakkan rakyat dengan pelbagai peluang kerana melalui banyaknya pilihan, kita menjadi lebih fleksibel," titah baginda. - mStar.
Sudah lebih 50 tahun beb... kita semua di cucuk hidung dan di kelentong, so... sendiri mau ingatlah.... jangan jadi lelah macam pak lelah sudah la.... dah terhantuk baru nak sedar... tapi sedar2 dia pun dapat jugak title TUN dengan rumah RM12juta...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP