IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bangau oh Bangau...

>> Monday, March 29, 2010


Baguih dok ada.....

Yang ni lagi baguih....

Wanita zaman sekarang ini bertudung adakah kerana fesyen, nak tutup rambut yang dah banyak gugur atau kerana tuntutan agama...? Perkara sebegini dah jadi macam kebiasaan pula di zaman sekarang. Tambahan pula kadang2 boleh terjumpa di mana kepala pasangan mereka hilang dalam tudung yang labuh... lagi haru.... 


Seperkara lagi yang gua notis... sewaktu gua hantar henpon ke kedai henpon kerana memory card dan garmin gua ada problem, bila gua ambil semula dalam henpon gua dah ada lebih dari 20 video klip gambar lucah, selain cina kedai tu kena maki dengan gua kerana download tanpa kebenaran, jenuh jugak gua mendeletekan gambar tak senonoh tu satu persatu, sambil2 tu... terlayan la juga.

Ada juga dua tiga video klip anak2 melayu yang bertudung labuh dan singkat yang berancok atas motor dalam semak, di tangga rumah pangsa, dalam kereta dan macam2..., masalahnya mereka main seks dalam keadaan bertudung tu..., di sebabkan diorang punya angkara, maka wanita/gadis yang bertudung pun akan terpalit sama di pandang rendah oleh bangsa lain.

Tak ada ke... pemantauan/tindakan dari pihak berkuasa terhadap kedai2 henpon yang menjadi penyebar video lucah pendek melalui henpon ini. Kebanyakkan kedai ini di milik oleh anak2 cina (muda)

Atau bila di tanya siapakah yang harus dipersalahkan kerana kejahilan agama dan bertanggung-jawap, mulalah pakat2 nyanyi lagu bangau oh.. bangau...

Yang sedihnya Anak Remaja Melayu juga yang menjadi Juara...
Nauzubillah....

2 IkutSukaLu...::

noorafzan.blogspot.com Monday, March 29, 2010 8:03:00 AM  

erk..
memang perli baik punya kan tokey2 cina tuh sampai bagi video yang melayu buat kerja x senonoh..
haiihh..
dah berzina sat uhal..
boleh pulak rakam2..pastu sebar2..
melayu banyak yang "dah layu"

Unknown Monday, March 29, 2010 10:01:00 AM  

Bro Isa

Baguih juga n3 ni...permasalah ummah skrg zina berluasa...yang berpolitik sibuk berpolitik tak sempat menjenguk masalah ...padaha masalah leh meruntuhkan jenerasi..

Bro Isa....Skrg teknologi canggih...digital kamera leh jadi video...masa wa bangang dulu baru beli digi camera sama hp...wa rakam aksi wa dengan orang rumah...halal beb..utk koleksi sendiri...nasib wa baik..wa bengap sekejap aje ....lepas tu wa delete habis...dengan camera dan hp wa bakar hangus....takut wa anak-anak, jiran -jiran terjumpa pulak...buat malu satu dunia.

Yang berxina ni satu hal....Jabatan Agama boleh jadi rakaman ni sebagai bukti / atau susulan untuk bagi kauseling...kesian kaum hawa...secara fitrah mereka tidak mahu dijadikan begini...kerana ramai jantan-jantan sial...pujuk rayu...akhir kaum hawa tunduk....bantu mereka selamatkan mereka....mana tahu satu hari nanti mereka menjadi ahli keluarga kita...mana tahu...sape tahu?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP