IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Altantuya..!!! Berapa Lu Berani Bayar Gua...!!!

>> Wednesday, March 24, 2010

Mr. Altantuya..., berapa lu berani upah gua untuk buat satu akuan bersumpah dan menafikan lu mati di bunuh. Gua sanggup jadi saksi dalam mahkamah untuk bagi keterangan mengatakan yang lu... sengaja meletupkan diri lu dengan bom C4. Lu dengan keRELAan hati bersedia untuk MATI, tiada sesiapa yang terlibat dengan kematian lu...

Dengan syarat lu bayar gua USD10juta, rumah banglo siap kelengkapan moden, kereta ferrari sebijik di Mekah Al-Mukaramah, pengesahan dari JAIS gua boleh bernikah lagi 3 orang tanpa izin isteri pertama gua (leceh aarrr... banyak sangat syarat) dan jaminan kerakyatan Arab Saudi.

Ada berani... kalau berani calling2 gua.... terms and conditions seperti di atas, sediakan semua tuntutan gua... lepas tu kira selesai jer... di Mahkamah.



Ahli parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Nordin mendakwa beliau pernah ditawarkan ganjaran untuk mengaitkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor, dalam kes pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaaribuu.

Ketika membahas titah ucapan Yang di-Pertuan Agong, wakil rakyat yang dipecat daripada PKR itu mendakwa dia ditawarkan sejumlah habuan yang besar untuk berbuat demikian.

"Antaranya saya diminta membuat akuan bersumpah Perdana Menteri dan Datin Seri Rosmah terlibat dalam kes tersebut.

"Malah saya sendiri pernah diminta membuat surat akuan bersumpah yang mengaitkan Perdana Menteri dan isteri dengan pembunuhan Altantuya.

"Ganjaran yang ditawarkan boleh menggoyangkan iman. Namun Datuk Yang Dipertua saya bersyukur kerana Allah melindungi saya daripada terlibat dalam fitnah tersebut," kata Zulkifli.

ha..ha..ha.....
Gua percaya..... gua percaya... mamat kulim ni memang tergolong dalam golongan orang2 yang beriman dengan RM...RM...RM....

14 IkutSukaLu...::

Isa Wednesday, March 24, 2010 10:26:00 PM  

noor afzan,

Gua silap la...., sepatutnya gua minta dalam paun sterling... lagi gempaq...

ha..ha..ha...

Anonymous,  Wednesday, March 24, 2010 10:29:00 PM  

Gua nak dok BRUNEI..dapat PR siap..hahahaha

Loyar Baru,  Wednesday, March 24, 2010 10:43:00 PM  

Cuba tanya pada peguambela Azilah , apa sebenarnya loyer buruk yang " beriman " tu minta Azilah buat setiap kali jumpa Azilah . Ada citer menarik mengapa Azilah tendang loyer buruk dari mewakili dia .

AzamDin Wednesday, March 24, 2010 10:51:00 PM  

uncle.. gua tunggu untuk cite ni cle.. ahahaha

patut la bahas GST ditangguh kata 1 malaysia la rakyat tak paham la..last2 nak bagi tempat untuk2 katak2 ni panggil hujan.. ahahaha

patut la bloggers pembela najib boleh kata nak nunggu pendedahan si zul ni plak.. ceh.. anak karam tol..harap je janggut ikal dan berkopiah.. tapi munafik..sial tol zul kulim babun ni..

kembara putih Wednesday, March 24, 2010 11:03:00 PM  

Pandai betul mamat ni kelentong. Bukan ke Azilah sendiri mahu tendang mamat ni kerana mamat ni tidak berkualiti. Sebelum Azilah tendang, mamat ni cepat2 isytihar tarik diri dan bagi alasan diganggu pihak ke3 untuk cover malu.

merbok,  Wednesday, March 24, 2010 11:16:00 PM  

NAMPAK GEBU GILA masa zulkulim cakap statement tu... hehehe..

aku tak kira.. aku nampak hang kat kulim memang aku ludah muka hang zul.. ni dah nekad dah ni...kena tangkap pun lantak pi laaa..

jai,  Wednesday, March 24, 2010 11:34:00 PM  

Salam bro ISA.

Lu jadi saksi untuk gua boleh???

Gua ingat nak buka 'cawangan' lagi la bro.

Don't worry bro, bukan budak bawah umur.

Nanti gua bagi lu 25% daripada RM1.

Boleh tak bro???

Kah kah kah...

AntiKJ Thursday, March 25, 2010 12:06:00 AM  

Salam bro,

Bukankah Musa Hassan yang terlibat secara langsung dalam penyiasatan kes liwat Anwar al jub yang pertama?

Jadi sudah pasti Anwar takkan sekali-sekali berani menyerang orang yang tahu pekung busuknya itu.

sejarah hitam sekor beruk klik sini

Anonymous,  Thursday, March 25, 2010 3:30:00 AM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Isa Thursday, March 25, 2010 5:14:00 AM  

tanpa nama 3.30am,

ha..ha..ha...

ikut suka aku, ikut suka gua...

Isa Thursday, March 25, 2010 5:18:00 AM  

jai,

boleh..boleh..boleh... lepas tu lu jadi saksi gua pulak...

itu komisyen sedekah kat rumah anak yatim jelah... dunia dapat, akhirat pun senang...

ha...ha...ha...

Anonymous,  Thursday, March 25, 2010 5:32:00 AM  

Kah kah kah sudah kantui...
Malunya aku bukan kepalang.
Apa aku nak spin lagi nih..hu hu hu

Zul zul memang dasyhat lah koa nih..

Dulu lain skarng lain hu hu hu
Manyak shok woo

opisboi Thursday, March 25, 2010 7:52:00 AM  

heheheeheheeehe kulim..kulim

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP